keskiviikko 9. heinäkuuta 2014

Iloikävää!

Mainitsinko täällä jo että päivät MATELEEEE. Samalla yritän nauttia kohta jo viimesistä työpäivistä ja ajasta tyttöjen kanssa, ja sit kuitenki päässä ei oo mitään muuta kun jäljellä olevat työtunnit ja työpäivät. Ja mitä enemmän tätä ajattelen ja tänne kirjottelen nii pahenee vaa :D Koti-ikävä on muuttunu nyt sellaseks ihan erilaiseks. Tiiän, että tuun näkemään kaikki alle kuukauden päästä. Ei oo yhtään sellasta suruikävää vaan sellasta iloikävää. On vaan niin ilosta ja innokasta et tuntuu kyllä ettei tää tyttö jaksa odottaa tota neljää viikkoo. Tänään oli parhaat kaverit joraamassa Robinin taustalla Stadionilla. Olisko ollu kivaa olla mukana....

Tänään oli täys työpäivä heräämisestä 8am (tytöt on jo aikasemmin hereillä ja sit mä kömmin ulos mun huoneesta kun suunnilleen tohon aikaan alkaa ekat huutokinastelut jostain - ja voi kuulkaas nää on kyllä just niitä mitä haluut just ekaks aamulla selvitellä!) johonkin 6pm asti. Aamulla tehtiin vähän kotitöitä ja koulujuttuja, ja sit lähettiin kahen nuoremman kanssa Sailfishiin.




Vesipuistossa viihdyttiin vaan pari tuntia. Alkukesästä oli kivaa ku tytöt jakso juosta tuolla joku neljä tuntii ja mä sain nauttii auringosta, mut nyt ne on vähän kyllästyny nii ei voi tuolkaa päivii kuluttaa.. Mutta kotimatkalla koukattiin sitten kirjastoon, jossa vähän lueskeltiin ja lainattiin kesälukemista. Tytöt siellä etti lastenosastolta ittelleen kirjoja ja sit Anni tulee mun luo tän kanssa..



Heh! Viimeks löydettiin tuolta muumikirja ja nyt toi. Hassua.


Kirjastolta sitten kotiin syömään ja sit vaan kateltiin telkkaria jonkun aikaa. Iltapäivällä vielä käytiin publixissa ja tehtiin sitten cookie brownies boxista, eli mitä nää täällä kutsuu leipomiseks. Muut aupparit ja täällä asuvat, käykääpäs ostamassa semmonen betty crockerin cookie brownies -mix. Ihan maailman parhaat browniet.. Sit hm tuli kotiin ja illan olinkin off! Alotin myös pakkausta edeltävää toimintaa käymällä läpi mun huoneen laatikoita.. Ei hyvä jumala kun tota tavaraa on ehtiny kertyä..

Ps. Äiti kato ostin vihdoin uuden lompakon!! Mun edellinen oli kirjaimellisesti jo riekaleina, ja äiti ois täällä ollessaan halunnu ostaa mulle sellasen uuden kalliin. Mut en halunnu tuhlaa vaan ootan et Burlingtonille tulee joku kiva ja tässä se nyt on. Hilfigerin ja 12$ eli 9€ oli tolla hintaa.



Pps. Näköjään meni tossa blogin 110 000 katselun rajakin rikki.. huhhuh.. Emmä oo mikään bloggaaja, tänne vaan joka ilta pälätän mitä oon tehny ja ei sitä ees tajuu kuinka moni näitäki lukee. Mitä jos ois joskus vaikka joskus panostanu tähän blogiin?! Tästähän ois voinu tulla oikeesti kiva! Mut eeei... Huippu iso kiitos kuitenki kaikille lukijoille, on tosi mukavaa kun joku tykkää lukea näitäkin pälätyksiä!!

5 kommenttia:

  1. Täälä sama homma, en voi käsittää tätä roinan määrää..:D monesko päivä sä lennät kotiin? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ihan tosi kannoin tossa kaksin käsin noita roskapusseja täynnä roinaa?! Mulla on lento 7. elokuuta! 28 päivää.. 28 toooosi pitkää päivää.. nyt joku aikakone kehiin.. Ei oo sullakaan enää paljoo jäljellä! Ihan huippuu päästä kohta kotiin. :)

      Poista
    2. ai nii ku sul on enää niin vähän! mun viiskyt taas tuntuu siltä et oikeesti oon kotona jo ens viikolla :DD varmaan ne jossain vaiheessa alkaa taas päivät pitenemään.. Mulla onneks tytöt on päiväkodissa kesänkin niin ehkä päivät menee sikskin nopeempaa täällä pohjosemmassa :p

      Poista
  2. Aivan I-H-A-N-A toi TH:n lomapakko! Oon niin Hilfiger tyttö et terve, toi on munkin ostoslistalla :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehe jep mäki tykkään, ja niin halpa!! Äitiki laitto viestii et "käy ostaa mulle samanlainen" :D

      Poista