torstai 17. heinäkuuta 2014

Leffaa, eläimiä ja treenejä

Eilen oli oikein mukava työpäivä! Aamulla mentiin leffaan pienempien kanssa. Täällä on joka keskiviikkoaamu joku lastenleffa neljällä dollarilla ja siihen kuuluu juoma ja popparit, joten siinä oli meille puuhaa aamupäiväks. Tällä viikolla oli Lego Movie, jonka mä olin jo nähny, enkä tällä kertaa tykänny yhtään enempää ku viimekskään :D Leffan jälkeen mentiin vieressä olevaan eläinkauppaan ihastelemaan kaikkia elukoita.. Tuli ihan ikävä kaikkia viittä hamsteria, jotka meillä oli kun oltiin pieniä :D Niillä oli kaikkia tosi söpöjä kissoja ja kilpikonnia ja frettejä ja vaikka mitä ja sit tälläsii pythoneita..


Eläinkaupan jälkeen vein tytöt five guysiin lounaalle. Tuolla on kyllä amerikan parhaat hampparit, no doubt. Mulla ois kyllä taas pitäny olla sellanen "not their mom" -paita päällä, varmaan kaikki aupparit tahtois tollasen. Kuvassakin näkyvä herrasmies alko pieni pilke silmäkulmassa kyselee tytöstä ihankun ne ois mun, että onko ne kaksoset ja blaablaa.. Varmaan taas luuli että oon single mom, voi jeesus. Not a single, not a mom and definitely not a single mom. And even more definitely not interested. Tyttöjen kanssa oli tuolla kyllä tosi mukavaa!!


Iltapäivällä ei kai tehty mitään erityistä.. Hm heräs joskus neljältä ja sano että oon illan off ja sehän sopii! Syötiin dinneriä vielä yhessä ja sain sovittuu sit D'n kaa last minute treenit viel illalle. Tosi tosi hyvät treenit oli taas! Oon tosi ylpee itestäni ku oon oppinu niin paljon uutta puolessa vuodessa. Tammikuussa kärrynpyörä suju just ja just ja muuten käsille painon laittaminen pelotti vaan aika paljon. Nyt yhen käden kärräri sujuu jo aika mallikkaasti ja perhosvolttikin on jo treenin alla.. 

Tän on varmaan jokainen facebookin/ig:n käyttäjä ainaski jo nähny, mutta meininkejä eilisistä treeneistä..




Tultiin salista ulos niin näkymä oli tää..



..siis täällä on ihan älyttömän kauniita auringonlaskuja!! Ja me ei ees olla länsirannikolla. Kuvia ei oo mitenkään muokattu ja oikeesti oli viel niin paljon hienompi. Koko taivas oli ihan tollasta punasta, tosi siistii!! Ja sit se on ohi ihan parissa minuutissa.

Kotimatkalla näin vielä Randyy ihan pikasesti smoothieitten merkeissä.. Oon tottunu juomaan täällä tropical smoothien ihania smoothieita ja nyt otin mäkkärin mansikka-banaanin ja ei maistunu millekkää muulle ku banaanille :( yök. Tropical smoothien smoothiet on myös noin kaheksan kertaa isompia ja muutenki parempia. Että siinä teille.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti