torstai 31. heinäkuuta 2014

Swimming with dolphins!

Heips! Täällä tapahtuu nyt jotenki hirveesti kaikkea ja tuntuu etten itekään pysy messissä että missä mennään!! Huomenna aamulla pitäis sanoo hyvästit hostperheelle?! Siis mitä?! Miten mä oon jo tässä vaiheessa?!

Noh, tänään oli kuitenkin huippupäivä kun oltiin Katjan perheen kanssa Orlandon lähellä uimassa delfiinien kanssa! Syötiin herkkuaamupalaa niillä ja lähettiin ajelemaan pohjoseen. Vähän meni pitkäks reissu, kun ysivitosella oli ollu kuolonkolari ja koko highway suljettu. Just ehittiin kuitenki veneeseen, jolla kruisailtiin pienelle saarelle. Matkalla jo nähtiin paljon delfiinejä ja manatees! En tiedä mikä on manatee suomeks, mutta ne on siis sellasia vähän niinkun jätti-isoja merileijonia!

Kun perille päästiin niin snorkkelit päälle ja veteen. Siinä oli sellanen sandbar eli voi kävellä vaikka kuinka pitkälle ihan matalassa vedessä, ja siitä sit voi lähtee sivuille kunnolla uimaan. Hetken päästä alkoki näkuu manatees siinä ihan meijän vieressä!! Sanottiin että usein ne tulee tökkimään sua kuonollaan, mut onneks tänään pysy vähän kauempana. Ja sit vähän ajan päästä nähtiin myös pari delfiiniä uimassa siinä meijän ympärillä!! Oli tosi siistii! Kuvat puuttuu tuolta koska olin koko ajan vedessä ;(

Veneellä sitten takasin rantaan ja kotimatkalle. Käytiin vielä matkalla syömässä ja sitten tulin tossa kaheksan aikaan kotiin viettämään viimestä iltaa hostperheen kanssa! Pakatakin varmaan pitäis, koska mä lähen aamulla bahaman risteilylle?!? Ihan kreisiä?! Tässä on nyt ollu niin paljon päässä mietittävää että en oo ehtiny ees ajatella tota. Tulee ihan tosi siistiä! Ennen lähtöä meillä on aamulla täällä mun going away party brunssin merkeissä :D Laivalla tuskin toimii netti (APUA :D) joten voi olla että täällä on nyt neljä päivää vähän hiljasta. Mutta ens viikolla sitten LÄHTÖTUNNELMIA !!! KÄÄK. Tasan viikon päästä lentelen jossain Atlantin yläpuolella. Kreisiä sanon minä.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti