sunnuntai 27. heinäkuuta 2014

And so I'm done.

Niin.. mitähän tähän nyt kirjottais.. mulla loppu just aupair-duuni?!? Ihan tosi. Tuntuu oudolta. Must tuntuu et käyn läpi kaikkii maailman tunteita just nyt nii siks vaan tuntuu oudolta. Huomenna aamulla nokka kohti Orlandoa, mutta hostperhettä nään vielä vikaa kertaa perjantaina, eli ei onneks vielä heippoja tarvinnu sanoa.




Tänään oli myös mun viimeset treenit, siten ensimmäiset "goodbyet" ja oli ihan hirveetä. Meillä on ollu tuolla tosi hyvä porukka ja kaikki on aina niin mukavia. Kuitenkaan kun ei oo mitään parhaita kavereita, niin en tuu noita ikinä enää elämäni aikana näkemään. Tais olla elämäni ekat ihan oikeet hyvästit. Mun valmentajaa varmasti nään kyllä täällä vielä kun tuun käymään, mut ei ollu yhtään kivaa sanoo heippoja. Se piti treenien jälkeen mulle kunnon minipuheen siinä kun aina tehään "bring it in" treenien lopussa ja sit kaikki oli että "we're gonna miss you so much" "you've done great job, you're awesome, we're so proud of you" niin tuli kyllä aika kiva fiilis :D Sit siinä kaikki halailtiin ja D'tä rutistin kyllä takas ihan hurjasti. On ollu ihan paras valmentaja ja hyvä kaveri mulle täällä!!

Tässä viellä viimesistä treeneistä vähän meininkejä.. Tammikuussa alotin siis lajin ja puolvuotta myöhemmin tässä on mun puolivoltti!!! Mitäs nyt tosi ruma ja patja vähän apuna mutta puolivoltti mikä puolivoltti. Oon ylittäny itteni niin monta kertaa treeneissä (tärisen vieläki pelosta joka kerta ennenku hyppään) ja oppinu ihan hirveesti uutta, tää on ollu mulle tosi tärkeetä tän vuoden aikana. Treenit on aina ollu pieni 90min pako arjesta ja duunista ja joka ikisiin treeneihin oon menny innolla ja melkein joka kerta lähtenykki sieltä suurin hymy naamalla, kun on oppinu jotain uutta. Ihan huippua. Samalla oon myös pitäny itteni notkeena ja kunnossa (tehään conditioning koko treenien läpi ja viimeset 20min pelkkää workout), joten helpottaa tanssimaailmaan palaamista!



Viimenen työpäivä oli kyllä laiskin ikinä.. Ennen treenejä vein E'n kaverilleen leikkimään ja hain sen tossa vasta kuuden jälkeen. Muuten vaan jotain hengailtiin A'n ja K'n kanssa.. :D No mut joskus näinkin.

SIINÄ SE SITTEN OLI. Selvisin mun koko aupair vuodesta. Aika hämmentyny mut kiva olo!! Huomenna aamulla nokka kohti Orlandoa!

4 kommenttia:

  1. Tuli mieleen tämmöi pöljä kysymys 😄 eli ootko joutunu kertaakaan vuoden aikana vetää pitkiä housuja jalkaan ? 🙈

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No on kyllä yks parhaista kysymyksistä.. :D Joo mä oon kyllä, mä oon sellanen vilukissa.. Vaikka täällä onkin illalla kun kaheksan aikaan lähtee ulos niin yleensä vielä 30 astetta (talvella viileempää, 20-25) niin mä lähen aina ohuissa farkuissa ja topissa. Plus sitten kaikissa ravintoloissa ilmastoinnit on niin kovalla että sisällä palelee aina.. sit pitää mennä ulos lämmittelee :D

      Poista
  2. JEEE mahtavaa Karita!! Onneaa ihan kohta pääset kotiin!! <3

    VastaaPoista