lauantai 19. heinäkuuta 2014

One more week..

Viikko jäljellä mun aupairiutta. VIIKKO!!! Ja niin olin taas tän ja eilisen off, ihanaa tää lomailu. Mut tosiaan, duuni loppuu ens viikon sunnuntaina ja 19 päivän päästä lennän kotiin. KREISIÄ :D

Torstaina vein aamulla tytöt leirille ja päivän siivoilin ja kokkailin kotona. Dinneriks tein lasagnee ja jälkkäriks pannaria!! Hain tytöt leiriltä ja molemmat pienet nukahti heti autoon. Ei oo kyllä ikinä ollu noin hiljasta automatkaa! Syötiin dinneriä ja kaikki muksut oli jotenki niin väsyneitä et mul oli ehkä helpoin työpäivä ikinä. Sit lähin viemään E'tä cheertreeneihin, johon sitten hm tuli kun pääsi duunista, ja mä olin jo seittemän aikaan off! Mentiin sitte Randyn kanssa leffaan kattoo sextape. Nauroin kyllä tosi paljon mut ei se nyt mikään vuoden leffa ollu..

Juustoinen ja ei-juustoinen puoli. Näin kokataan lapsiperheessä..

..ja kermavaahtoo tän kanssa, kyllä tytöt tykkäs! :)

Eilisen vapaapäivän kulutin rannalla. Yritän nyt jotenki imee tätä lämpöö ja aurinkoo et jotenki selviäis tosta ens talvesta Suomessa.. Grillailin itteeni siellä rauhassa yksikseni, toi on kyllä jotain niin rentouttavaa. Kuuntelin radio aallon nettiradioo napeista ja oli jotenki niin outoo kuulla kaikkii suomenkielisii mainoksii ja suomenkielisii biisei, joista mä en tienny puoliakaan.  Tuli Liv-kanavan mainos ja tuli jotenki semmonen tosi hassu olo, en nyt osaa yhtään näköjään selittää.. :DD Hassut suomifiilikset kuitenki!



Sit himaan, hiekat pois hiuksista ja treeneihin. Treenien jälkeen olin jotenki ihan poikki ja menin nukkuu joskus kymmenelt.. Kyllä uni maistu ja nukuin 9.30am asti! Siis en oo varmaan ikinä nukkunu täällä noin pitkään! Melkein 12h yöunet, ah mitä luksusta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti