sunnuntai 20. heinäkuuta 2014

Maybe the most boring post in the history of boring posts

Eilen olin off vielä ja oikeesti en tehny koko päivänä mitään. Olin mun sängyllä johonki iltaviiteen asti.. :D Tällasia päiviä ei oo varmaan taas ihan hirveesti luvassa ens vuoden aikana, joten kai niistä nyt pitäis jotenki nauttii. Ihan hassuu kun oon jo unohtanu miltä stressi ees tuntuu.. Viimesen vuoden aikana ei oo tarvinnu stressaa juuri mistään, joten pudotus yliopistomaailmaan tossa kuukauden päästä voi olla aika kova.. :D Eilen ilmottauduin läsnäolevaks ja siinä oikeesti tajusin vasta että helvetti mun pitäis mennä kohta uuteen kouluun :o Tässä on nyt niin paljon muuta samaan aikaan etten tota asiaa ees oo ehtiny miettii. Ja ei siellä oo mun parhaita kavereita niinku lukiossa vaan mun pitää mennä sinne ihan yksin :D YLIOPISTOON :D Pelottavaa.. Ja mun täytyy hankkii taas kalenteri?!

Illal sit oli ihan pakko päästä huoneesta ulos niin arvatkaa mihin mentiin Randyn kaa dinnerille..
TADAA :)) Täytyyks kertoo et taas kerran oli tosi herkkuu? Istuttiin siin terassil varmaan pari tuntii.. Nopsasti käytiin viel Walmartis ostoksil ja siin olikin sitten mun tosi mielenkiintoinen lauantai.

Tänään oon sitten ollu duunissa koko päivän. Oltiin tyttöjen kaa taas Sailfishissä pari tuntia, siellä mä makoilin aurinkotuolissa taas muutaman tunnin kun tytöt juoksi ympäriinsä. Tultiin dinneriks himaan ja nyt ollaan tässä vaan hengailtu. Hostvanhempien kaa tossa juteltiin mun lähdöstä ja kaikesta.. Tuntuu niin hassulta :D KÄÄÄK! Tj 7 viimeseen työpäivään ja 18 kotiinlähtöön..

2 kommenttia:

  1. Moikka:) Minne päin ja mitä tulet opiskelemaan yliopistossa ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Helsingin yliopistossa matikkaa ois tarkotus mennä lukee.. Todnäk oon tuolla kyllä vaan ens vuoden ja haen keväällä uudestaan opiskelemaan jotain muuta..

      Poista