perjantai 25. heinäkuuta 2014

Lomasuunnitelmia

Huomentaa! Ihan käsittämätöntä. Nyt lähtee mun viimenen viikonloppu Floridassa. Ens viikolla oon Bahamalla ja seuraavana jo Helsingissä!!! :DD Ihan kreisiiii! Tässä vielä mun lomailuajan suunitelma, täytyy vähän itelleenki selventää..

Sunnuntai 7/28 - viimenen työpäivä
Maanantai-tiistai - Orlando & Disney
Keskiviikko - viimenen päivä perheen kanssa + pakkailua
Torstai - delfiini-/maneettipaikkaan Katjan perheen kanssa
Perjantai-maanantai - Risteily bahamalle Randyn kanssa
Tiistai- Keskiviikko - viimeset päivät kotona koiravahtina (hostperhe reissussa)
Torstai 8/7- aamulla aikasin lentokentälle
Perjantai 8/8 - 10.25am Helsinki-Vantaa :))



Eilen oli viimenen horsecamp&cheertreenit -työpäivä. Aamulla tytöt horsecampille ja iltapäivällä sieltä hakemaan. 40 minuutin kotimatkan E raivos autossa.. aina niin mukavaa.. Tultiin kotiin ja mä olin valmiiks tehny ruuan ja brownieta jälkkäriks, joten syömiskeltiin siinä sitten kaikkien tyttöjen kanssa. Täällä taas tää Karitan iltapäiväkerho, koko kylän lapset hoidossa.. :D Ulkona oli eilen joku 100 astetta, siis ihan sairaan kuuma.. Joten tytöt viihtykin sitten poolissa sen iltapäivän. Samalla mä siivosin ja tyhjensin tiskikonetta ja lajittelin pyykkiä ja sitä sun tätä.


Sitten tyttöjen äidit tuli niitä hakemaan ja K ja A meni vielä Katjan luokse leikkimään, kun me lähettiin E'n kanssa cheertreeneihin. E ei haluis enään yhtään tehä tota ja joka kerta aina yrittää kaikki maholliset keinot pääkivusta huonoon oloon ja siis aivan kaikkeen maholliseen.. Silti kummasti energiaa riittää leikkimiseen ja riehumiseen. Sinne päästiin sitten vihdoin ja viimestä kertaa istuin siellä puiston laidalla! Siellä istuin ihan ekasta viikosta lähtien ja tuli ihan haikee olo kun aattelin etten tuu tänne enää takas.. :D Sit haettiin K ja A ja tultiin kotiin. Mä jatkoin siivoomista joka tuntuu tässä talossa ihan loputtomalta.. pesin ja viikkasin ja vein kaappeihin joku kolme koneellista eilen pyykkiä ja siinä sivussa ratkon tyttöjen tappeluita. Oltiin taas keskenään lasten kanssa ja mä olin jotenki niin poikki.. Yhellä tytöistä on oikeesti joku ongelma valehtelemisen kanssa.. Huolestuttavaa kun niitä valheita tulee ihan yhellä syötöllä ilman minkäänlaista pahaa oloa siitä, hymyilyttää vaan. Kun pyytää kertomaan totuuden niin valhe vaan kasvaa ihan uskomattomiks tarinoiks kunnes sitten tuleekin ilmi ettei näin tapahtunutkaan. Oon pitäny tosta niin monta keskustelua, mut mikään ei oo muuttunu. Toivottavasti loppuu ennenku tyttö kasvaa isommaks ja valheet siinä mukana..

Noh, jokatapauksessa, jotenki onnistuin saamaan taas kaikki tytöt sänkyyn. Viimeistelin vielä mun siivousoperaatiota ja sit olin kyllä niin poikki, tuli uni nopeesti. Nyt aamulla olin tässä tyttöjen kanssa pari tuntia ja hm tuli just kotiin ja sano että oon off iltakuuteen asti, JIHU!






Rakas Sierra!! Tätä koiraa tulee niin ikävä!! Se hengaa aina mun huoneessa tai liiskautuu mun huoneen oven eteen jos mun ovi on kiinni. Se käyttäytyy ihan ku pieni koira, haluu koko ajan että joku rapsuttaa. Ja se tottelee IHAN KAIKKEA! Ikävä tulee <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti