sunnuntai 13. heinäkuuta 2014

Three day weekend!!

Siis nyt vaan halleluja ja joku ylistyslaulu mun ihanille hostvanhemmille. Olin viimeviikonloppuna kolme päivää peräkkäin off JA TÄNÄ VIIKONLOPPUNA KOLME PÄIVÄÄ PERÄKKÄIN OFF!! :D Siis oikeesti!! Olinhan ennen viime viikonloppuu ollukki monta viikonloppuu töissä kolme vuorokautta putkeen, joten ihanaa että hostvanhemmat palkitsee nyt tälläsellä. Järjestön mukaanhan mulla pitäis olla 1,5 päivää viikossa vapaana, ja nyt on ollu kaks viikkoo putkeen tuplasti toi ja vielä VIIKONLOPPUNA :D Siis oikeesti ehkä aupparilukijat vaan ymmärtää millasta luksusta tää on.. :D Ja ihan muistutuksena vaan että tällä aupparillahan ois tässä sitten kaks viikkoo töitä jäljellä xD Anteeks hymiö mutta toi nyt vaan kuvaa parhaiten mun fiiliksiä nyt. 

Joku just postas tän facebookiin, ei paljoo paremmin vois kuvaa mua (ja luultavasti kaikkia muita auppareita) vapaapäivinä.. Rakastan mun tyttöjä ihan tosi paljon mut vapaapäivät on vapaapäiviä.


Perjantaina hengasin vähän niinku koko päivän skypessä Oulan kanssa.. Mitä enemmän sen kanssa juttelen nii sitä kärsimättömämpi must tulee ja tuntuu et poksahdan ku ei jaksa enää oottaa kotiintuloa ja yhessä asumista. Muutaman tunnin skypepuhelun jälkeen mul oli kasvolihakset kipeenä ku olin nauranu niin paljon, mut vieläki hymyilytti koko ajan. 

Oula oli tilannu netistä vaatteita mun osotteeseen että tuon ne sille sit kun tuun kotiin, joukossa oli sitten jotain myös mulle.. Thanks babe :D <3

Alkuillasta menin treeneihin ja oli tosi tosi hyvät treenit taas. Noita tulee kyllä ihan jäätävä ikävä. Treenien jälkeen sit pikasuihkuun ja Randyn kaa ulos. Mentiin st lucie draft houseen, joka on tollanen  baari/ravintola, jossa Katjan mies Glen pitää aina triviaa perjantai-iltasin. Aateltiin että mennään vaan syömään koska triviassa on vähän helpompi pärjää jos on isompi porukka, mut pelattiinkin sit siinä samalla ja kolmestatoista tiimistä oltiin neljänsiä!!! Ekat kolme sijaa sai lahjakortit tonne ravintolaan, me saatiin (randy sai..) ilmaset oluet.. :D Oli tosi hauskaa kyllä ja ruoka oli kans hyvää!


Lauantaiaamuna sain siis vasta tietää että oon loppuviikonlopunkin off, ja kun Randy oli myös vapaalla niin päätettiin vaan lähtee psl'stä johonkin. Pakattiin kamat ja ajettiin fort lauderdaleen. Syötiin matkalla shake shackissä (omnom) ja mentiin sitten fort lauderdalen rannalle pariks tunniks







Sieltä sitten suunnattiin sawgrass millsiin shoppailemaan muutamaks tunniks. Tarkotus oli vielä illalla mennä yhessä Miinan kanssa syömään ja se olis tullu mun luo yöks, mut sit vähän suunitelmat muuttu ja ajeltiinkin suoraan kotiin aikasemmin.. Mutta tänään nään sitten Miinaa!! Loistava päivä oli kuitenki eilen ja tuolla rannalla ku oltiin niin tuli ekaa kertaa sellanen "eeeeei en haluu lähtee" :D Vaikka oikeesti kyllä haluun tosi paljon mut voikun voisin vaan ottaa tän lämmön ja rannat ja Randyn  mun mukaan..

2 kommenttia:

  1. Missä te olette muuten tavanneet Randyn kanssa? :)

    VastaaPoista
  2. Ton mun ystävän (ja hosttyttöjen kavereiden äidin) Katjan kautta tutustuttiin! Oltiin sen luona samaan aikaan brunssilla joskus kuukaus sen jälkeen kun tänne tulin..

    VastaaPoista