maanantai 7. heinäkuuta 2014

In 31 days, I'll be in Finland.

Ihan tälleen by the way vaan, mulla on alle kolme viikkoo töitä jäljellä. Miettikää miten nopeesti yks viikko menee, ja se kertaa kolme, siis ei hitto!!! Kotona oon tasan kuukauden päästä. Ihan tosi hullua ja ihanaa!! Niin ikävä kaikkia ihmisiä, ja nyt kun se alkaa olee niin lähellä niin tuntuu että halkeen kohta!! Kyllä tässä kärsivällisyyttä koetellaan taas ihan uudella levelillä.

yks tosi ilonen enää kolme viikkoa -auppari!!

Eilisen oli vielä off, mikä oli tosi ihanaa. Kävin treeneissä ja olin Randyn kanssa, en tiiä oonko joskus tehny jotain muuta mun vapaapäivänä..? :D Oli ihan parhaat kuolematreenit taas kerran ja nyt kun seuraavana iltana kirjottelen niin joka ikinen lihas mun selässä ja hartioissa huutaa kyllä hoosiannaa.. Käytiin ostaa mulle matkalaukku!! Kaikkien laskelmien mukaan on se vaan halvempaa tuoda toinen matkalaukku kun lähettää mitään paketteja, jos haluu oikeesti tuoda paljon tavaraa. Laukku makso 84$ ja sen tuominen maksaa 100$. En sitten tiiä tuleeks tää täällä shoppailu kuitenkaan niin halvaks, mutta mitäs pienistä!! Siinä ne nyt on, mun kaks jättikokosta matkalaukkua. Noitten lisäks sit vielä carry-on pyörillä ja "personal item" eli mun hilfigerin viikonloppulaukku. Niihin neljään pitäis täältä saada elämä survottua. Kun tulin ja laitoin mun vaatteet mun kaappiin, täytin kaks hyllyä. Nyt tossa viis hyllyä pursuu vaatteita, plus henkarit vieressä ja paljon on vielä ostoslistalla ennen kotiin tuloa.. Ajattelin ens viikolla tehä kokeilupakkauksen, heittää vaan kaikki noihin ja kattoo missä mennään painon kanssa. Samalla voisin tehä myös pienen inventaarion siitä, mitä oon täällä oikeen ostanu..



Tänään sitten pitkästä aikaa työpäivä ja oli kyllä jotenki tosi nihkeetä.. :D Olin jotenki tosi laiskana tänään.. Aamupäivä oltiin vaan kotona, tehtiin pannukakkuja ja sitten kouluhommia ja lunchin jälkeen mentiin tohon lähellä olevaan Superplayhin. Se on semmonen paikka, missä on keilausta ja minigolf ja lazer tag ja arcade. Tosi iso, mutta vähän kämänen paikka verrattuna esim. muihin minigolf mestoihin täällä. Mut niillä oli 2$-monday, eli kaikki aktiviteetit kaks dollarii, niin tytöt pääs käyttämään viikkorahojaan.







Kun tultiin tuolta kotiin niin hostmom sanokin, että oon loppupäivän off, ja sit oot aina silleen "aa okei!" ja sit meet huoneesees ja oot et "BILEEEEET!!!!" :D No oikeesti tänään vaan laiskotti niin paljon, että olin tosi ilonen että olin off, kaaduin vaan mun sängylle ja nukuin parin tunnin päikkärit, ennenku sit näin vielä Randyy illalla. Nyt unta kaaliin ja huomenna taas lapset horsecampille!

3 kommenttia:

  1. Siis toi kolme viikkoa on pahin! Mä ainakin laskin tyyliin tunteja siinä vaiheessa ja tuntui et meni niiiiin hitaasti vaikka toisaalta ihan supernopeesti :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nojoooo niinpä!! Nyt tuntuu et jokainen päivä vaan matelee eteenpäin.. 19 päivää tuntuu nyt ihan mahdottomuudelta, vaikka se ei oo oikeesti mitään siihen 323'een mitä täällä on ollu :D

      Poista
  2. Hei mä en ala mitään!! :P:P:P

    VastaaPoista