keskiviikko 23. heinäkuuta 2014

Picture day!!

Mun hostperheellä on tapana joka vuosi ottaa perhekuvat aupparien kanssa ja ne on näitten seinällä hienosti kehystettyinä. Joten näin kun mulla on neljä (4) aupparipäivää jäljellä niin johan olikin jo aika. Aamulla siis kaikki laittauduttiin oikein näteiksi (on muuten huomattavasti stressaavampaa laittautua kun itttensä lisäks pitää huolehtia myös muksujen hiuksista ja vaatteista ja ties mistä! Ei siinä paljon omaa naamaa ehtiny laittaa..) ja ajeltiin koko perheen voimin valokuvauspaikkaan.

Odotellessa vähän selfieitä..

Ja sitten oikeisiin valokuviin! Oli tosi hauskaa olla kuvattavana ja E on sellanen mallityttö (isona menee kuulemma miss Florida kilpailuihin ja american idoliin ja talentiin ja kaikkeen muuhun maholliseen) että se ainakin nautti tosta sessiosta ihan täysin siemauksin :D Tällasiä niistä sitten tuli! Näistä tulee vielä myöhemmin näille kaikki canvas-printit ja muuta ja ne sitten lähettää mulle niin mäkin saan kivat muistot!
 '


Ja juu kyllä K on mun pitunen..

Kuvien jälkeen mentiin kaikki yhessä syömään lounasta sellaseen italialaiseen buffaan ja oli tosi herkkua! Tultiin kotiin ja mä olin jotenki ihan poikki kaikesta siitä syömisestä niin nukuin sitten sellaset 3h päikkärit.. Olin illan vapaalla joten jotain vaan hääräilin ja kun Randy pääs duunista niin mentiin käymään vielä moolilla.

Ostin forever21'sta tosi kivan paidan!! Laitan kuvan joku päivä kun nyt laiskottaa.. Sit käytiin syömässä Mas Burritos -paikassa, joka just avattiin meijän moolille ja on sama konsepti kun chipotlella. Ihan samat kamatkin siellä tiskissä mut siis palvelu ehkä seittemän kertaa hitaampaa ja ruoka seittemän kertaa ei niin hyvää.. :D Kyllä pisteet taas chipotlelle..

Sitten ajeltiin kotiin. Okei pysähdyttiin nopeesti mäkkärissä 49cent icecream cone'ille koska kuka voi oikeesti vastustaa puolilmasta jätskii. Mut en jaksanu syödä mun niin söin vaan suklaat päältä ja Randy söi sitte munkin. Nyt on taas oleellista informaatiota tän aupairiuden kannalta!!

2 kommenttia: