sunnuntai 15. syyskuuta 2013

Aupair-blogien top8!


Tänään ei oo tapahtunut mitään erityistä, mulla on ollu day off ja oon tuhlannu sen ihan vaan kotona, salilla ja ruokakaupassa! Oli taas tosi ihana ilma, mut illaks ihan jäätävä ukkonen. Noi salamat on ihan erilaisii ku Suomessa, niit tulee monta kerralla, ne valasee kaiken ja ne on PINKKEJÄ!! Yritin saada sellast isoo videolle, mut tietenki ne tuli aina ku ei ollu kamera päällä, joten tossa tollanen pienempi.


VIDEO
(jassoo tänään video ei halunnut tulla tähän, joten se on tuolla painalluksen takana..)


Täällä on lukijoina ihan hyvä määrä soon to be auppareita, joten ajattelin laittaa tähän mun lempparit aupairblogeista näin muun tekstin puutteessa, jos joku vaikka löytäis uuden blogin luettavaks! Nää on kyllä loistava keksintö, ei siit aupparin arjest nimittäin voi saada realist kuvaa niist järjestöjen mainoksista. Ja vuoden aikana nää toimii kyllä niin loistavana vertaistukena.. :D Tässä kaheksan loistoblogia, joista kaikista mä luen kyllä jokaisen päivityksen! Go and check them out if you haven't done that already!






6 kommenttia:

  1. No voi kiitos tästä! :D Mäki luen sun blogia ihan joka päivä. Luen vaan aika usein puhelimella ja sielt on niin vaikee kommentoida joten tää mun kommentointi jää aina vähän vähemmälle! Ja siis joo täällä Virginiassakin noi ukkosilmat on ihan sairaita! Voin just kuvitella minkälaiset siellä on kun siellä on vielä kosteempi ja kuumempi ilma ja kaikki!:O

    VastaaPoista
  2. Oi kun ihana blogi sulla ja oot tosi kaunis! Liityin lukijaksi:) http://amskuday.blogspot.fi/ Käy kurkkaamassa jos kiinnostaa!:)

    VastaaPoista
  3. Voi että kiitos paljon :D Joskus on mietityttänyt että lukeekohan kukaan au pair mun blogia kun se poikkeaa sisällöltään niin paljon perus aupparoinnista ja päivän tekemisistä. Kiitos siis! Mäkin luen kyllä sun jokaisen päivityksen, mutta ei oo tosikaan kuinka laiska kommentoija olen. Ihan hävettää nyt tulla avaamaan suuni hahhah :D

    VastaaPoista
  4. Karita ihana blogi sullakin, tykkään sun kirjotustyylistä ja eritoten videoista :D Mua vaan häiritsee, oot ihan älyttömän tutun näköinen en vaan keksi et miksi... :P

    VastaaPoista
  5. Voi kiitos superisti! :) Mä oon niin ilonen että mäki vihdoin silloin joku aika sitte sain luettua sun blogin kunnolla läpi :D Kyllähän mä sitä aina välillä selailin mutta mutta... :D tykkään sun blogista kans ihan kauheesti ja on kiva seurailla sitä elämää Floridassa :)

    VastaaPoista
  6. Ohhoh kiitos ihanista kommenteista! (: Ja joo kyllä sitä itse kukin syyllistyy tähän kommentoimattomuuteen.. Laura, hmm, oiskohan jotain yhteisiä tuttuja..? Kerro ihmeessä jos keksit yhteyden :D

    VastaaPoista