keskiviikko 18. syyskuuta 2013

Driver's license


Jihaa mulla oli tänään ajokoe ja nyt mulla on Floridan ajokortti! Ajokoe tosiaan tehdään täällä parkkipaikalla ja automaattiautolla eli ei tarvii järin suuria taitoja ton läpyskän saamiseen. Ajokokeessa parkkeerasin, peruutin, pysähdyin niihin kahteen miljoonaan stop-merkkiin ja tein yhden three-point-turnin. Kuva otetaan täällä siellä toimistossa ja samaan syssyyn myös näkötesti (mulle englannin testi, miten kirjain Z sanotaan englanniksi?!? :D), joten kortin saa sitten heti matkaan.






Englannista puheenollen, kaks työntekijää DQssa oli tänään ihan varmoja että oon kanadalainen! Edistystä! Tosin mies ajokorttitoimistossa luuli että oon puolalainen, joten jos ei nyt kuitenkaan vielä juhlita.. Mun mielestä mun englanninkielelle ei oo kyllä käynyt mitään näin yhdessä kuukaudessa, tietysti sitä käyttää kyllä jo tosi rohkeesti koska on pakko, mutta en kyllä tiiä.. Eilen opeteltiin E:n kanssa suomea näitten juniorialiaksesta ja awww ku ne on niin sulosia kun ne sanoo suomalaisia sanoja!! Se painotus on niin ihana :D opeteltiin myös "ärrän kierrän orren ympäri ässän pistän taskuun", joka vaatii vielä vähän treeniä, mutta meni jo tosi hyvin, kun lupasin palkinnoks pyörittää niitä silleen lujaa tossa olkkarissa. Siitä onki tullu nyt ihan hittijuttu..

Ajokokeen jälkeen ajoin mallille (siis moolille anteeks tätä ei voi sanoo mitenkää suomeks?! ei oo sama ku kauppakeskus..) ja ahh uus ihana iso forever21 oli avannu ovensa eilen. Pyörin siellä sitten varmaan toista tuntia ihan häkeltyneenä siitä määrästä ihania ja puolilmasia vaatteita, mutta lopulta kävelin tyhjin käsin ulos, oli niin overwhelming.. Kävelin jo kerran hollisterinki ohi kävelemättä sisään, oon ostanu sieltä jo tarpeeks, ja sitäpaitsi luulin olevani vähän tän hollister-vaiheen ohi, mut auta armias ku tulin toisesta suunnasta takaspäin.. Ja 15 minuuttia myöhemmin tuun sieltä jättikassin kanssa ulos. Kolmas hollister-huppari kolmen viikon sisään, ups.. mut toi oli tommonen paksumpi ja oon aina halunnu harmaan ja tolla perustekstillä, ja hintaa oli vaan 18€. Ja sit ostin yhen paidan, hintaa sillä ihan 4,40€, joten sitä ei ees lasketa. Ja tosiaan, kotimatkalla DQ veti mua liikaa puoleensa. Ja niillä on tarjouksessa blizzardin ostajalle toinen vaan 99 senttiä (0,75€) joten en tietenkään voinut olla ottamatta! Yhden mussutin kotimatkalla ja toinen odottaa pakastimessa. 

Tähän väliin note to myself: do not ever wear jeans in Florida. Even if you think it's not gonna be that hot. You're not the weather guy. You don't know. You are wrong.

Iltapäivällä vähän pretty little liarsia ja sitten tyttöjä hakemaan. Tänään oli taas pianotunti ja cheer -päivä, joten koko ilta meni näissä ja läksyjä viimeisteltiin sitten tossa yheksän maissa.





Ei sitä saa yhteen kuvaan mutta voi hyvä jumala kun se on iso.



Hostmomin tilaama paketti tuli, lakua (nam) ja salmiakkia (yök)!




Tää mekko oli new arrivals ja silti se oli vaan 9,50€ ?!
 Tällä hetkellä mietin että mitähän oikeen ajattelin kun en tota ottanut..

E:n kanssa ehdittiin playgroundille K:n pianotunnin aikana!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti