perjantai 6. syyskuuta 2013

Waiting for a tooth fairy!

6500 blogin katselua viime kuussa, huh ja kiiitos!!

8. päivä syyskuuta jenkeissä virallisesti juhlitaan isovanhempia. Ja miks meillä ei oo tällästä päivää?! Aupair academyssä kuulin myös, että Ranskassa on musiikille oma ihan kunnon juhlapäivä.. Joka tapauksessa, tänään isovanhemmat oli kutsuttu tyttöjen kouluun erikoislounaalle, mutta koska tyttöjen isovanhemmat asuu Suomessa, oli hostmom siellä. Tän takia tytöt pääs myös aikasin koulusta jo puolilta päivin!

Aamupuuhien jälkeen jatkoin unia vielä pari tuntia ja lähdin kymmeneksi salille. Päivällä pesin vielä tyttöjen pyykit ja kun he tulivat koulusta, alettiin askartelemaan A:n ja E:n kanssa ja sitä jatkettiinkin vielä myöhään illalla. A:n kanssa tehtiin Snowy-pandalle uus sänky, jossa on liikkuvat verhot, hilavitkutin katossa ja kaikki!! Tänään leikittiin myös kotina niin, että A oli meijän hevonen Lightning nimeltään, mä olin tietysti isosisko Alexandra ja K ja E oli mun pikkusiskoja - Rosie ja Isabella. Vanhempia ei tietenkään ollut, kuten ei koskaan hyvissä leikeissä!

Hahah vedin tänään A:lta hampaan irti!! Se oli ihan löysällä, muttei antanut isänsä sitä vetää, vaan halus mut sen tekemään. Ei muuta kun hampaasta kiinni ja pieni pyörivä nykäsy! A oli tosi rohkea, mä olin ehkä enemmän kauhuissani, sillä ilmekään ei värähtänyt! Näin joo mäkin muistan kaikkien mun hampaitten lähteneen..... Nyt hammas odottaa tuolla sen yöpöydällä hammaskeijua :) A pyysi mut vielä lukemaan iltasadun suomeksi, joten Tupu Lupunalla (vai Hupu Tupunalla, mikä se on?) mentiin, ja pian pieni oli jo täydessä unessa.

Aika loistava perjantai! Huomenna nuorimmilla menee koko päivä cheerleadereinä pelissä Miamin South Beachillä ja mä jään K:n kanssa kotiin. Katotaan mitä keksitään (:




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti