maanantai 2. syyskuuta 2013

Labour day

Tänään tuli tasan kaks viikkoa siitä, kun lähdin Suomesta. Siihen on syy, miks lomamatkalle lähdetään usein kahdeksi viikoksi - sen jälkeen ihminen alkaa kaivata arkea ja rutiineja. Mun kavereilla Suomessa on alkanu koulut ja tanssipiireissä alkaa jokavuotinen draama siitä, kuka tekee pienryhmän kenellekki, ja kuka hakee kenenki muodostelmaan. Pari hyvää kaveria tappelee vielä kirjotusten kanssa, jotka alkaa taas parin viikon päästä. Mulla on paljon asioita, mitä kaivata Suomesta. Ja Suomessahan kaikki oli tosi hyvin, oikeestaan täydellisesti. Abivuos takana ja hyvät paperit taskussa, poikaystävä pääsis parin viikon päästä intistä ja tanssiurallanikin olin omalla huipullani - en tanssimaailman huipulla, mutta olin juuri saavuttanut kaiken sen, mistä olin pikkutyttönä unelmoinut. Olisin voinut nauttia vapaudesta, jatkaa töitä parina päivänä viikossa ja elää rentoa elämää Helsingissä. Ei, päätin jättää sen kaiken ja tulla toiselle puolelle maailmaa, jossa kukaan ei osaa edes lausua mun nimeä. On se ihmismieli tyhmä, kun aina pitää etsiä haasteita, nyhvertää niitä ihan tyhjästäkin. No, täällä ollaan nyt, aika iso haaste edessä, ihan itse aiheutettu. Kaipaan arkea Helsingissä, mutta vielä enemmän odotan mitä tällä vuodella on annettavana. Joten bring it on.

Tänään oli Labour Day, jona juhlitaan vähän samaa kun meillä vappuna.. Täällä ei kuitenkaan ollu ilmapalloja, serpentiiniä ja tippaleipiä, ei oikeestaan yhtään mitään. Päivä näky täällä ihan yhtä vahvasti kun kaatuneiden muistopäivä Suomessa. Oltiin suunniteltu et mennään myös tänään beachille, mut koska lapset oli palanu eilen niin ei viittitty sit lähtee niitä kärventämään lisää. Hahaah minäpä en palanu ollenkaan, vaikka kaikki niin toru mua mun kutosen aurinkoöljystä!! Tänään ei sitten tapahtunut juuri mitään, aamun jatkoin pretty little liarsia ja iltapäivällä lähdin käymään ostoksilla. Äskön olin menossa spinningiin, mutta pyyyh ne oliki sulkenu tänää jo aikasemmin Labour Dayn takia :(( Siellä oli kuitenki omistaja (?) paikalla, tosi ihana mies, joka oli niin innoissaan siitä että oon just muuttanut tänne Suomesta ja halus kuitenki esitellä mulle paikkoja. Se on niin hauskaa mut vielä tosi hämmentävää, ku nää on niin superystävällisiä. Ja ei ollu eka kerta ku tuli "And by the way, your English is perfect!!" Hahahh jepjep, so sweet.. Mut huomenna tosiaan uus yritys!

Huomenna tosiaan jatkuu taas arki, tytöt kouluun ja mullakin on matikan tunti, hiphuraa! Eipä tullu tältä päivältä muita järkeviä kuvia, joten tässä osa Claire'sin iphonekuorivalikoimaa. Ihan järjetön mesta.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti