maanantai 30. syyskuuta 2013

Love it to bits!

Kyllä taas tänään oli näitä aupparielämän tähtihetkiä, ku yhtäkkii havahdun siihen että oon viimeset reilu kaks tuntii kirjaimellisesti maannu mun sängyllä ja tuijottanu kattoon! Joo on oikeesti tosi fantsuu et mulla on 9 tuntii vapaa-aikaa joka päivä ja ennenku tänne tulin nii ajattelin, et vitsi mul on sit aikaa tehä kaikkee uutta ja siistii, mut siis mitä hittoa täällä nyt tekis?! Paikalliset on koulussa ja ne muutamat aupparit, joita täällä on, on töissä. Nyt kuuden viikon jälkeen myös toi auringossa makaaminen alkaa puuduttaa, vaikken uskonu että se ois ikinä mahdollista!! Mul on autoki vielä koko ajan käytössä, mutta silläkään en keksi ajaa kun salille ja shoppaamaan, mitä sitte teenki joka päivä. Voin aina kattoo lisää prettylittleliarseja, mut sitki tulee aina se olo et tekis mielummin jotain hyödyllistä.. en ois uskonu et tuun ikinä sanomaan tätä, mut.. olispa jotain opiskeltavaa.

Lähdin tänne siis heti lukion jälkeen, koska mulla ei ollu aavistustakaan mun tulevaisuuden suunnitelmista. Lukion suoritin melkeen kympin keskiarvolla eikä laudatureistakaan jääny puutetta, mutta mitäs hittoa mä niillä teen kun en tiiä mitä opiskella?! Sain papereilla suoraan paikan Helsingin yliopiston matikan laitokselta. Haluunko opiskella seuraavat miljoona vuotta pelkkää matikkaa? En. Tonne voin kuitenki paremman puutteessa mennä ens syksynä, jos siltä tuntuu.. Ajattelin, että varmaan tänne tullessani mulle tulee sellanen ahaa-elämys siitä, mitä haluun tehdä. No mä vielä odottelen tota. Nyt ois kyllä hyvä aika sille, koska ai että tääl ois hyvää lukuaikaa joka päivä!! Sitte kesällä voisin lentää käymään pääsykokeissa. Hmm, katsotaan..

Joka tapauksessa, tähän päivään. 5.45 olin taas pirtsakkana hereillä ja kun olin saanut tytöt bussiin ja pessy & lajitellu koneellisen pyykkiä, tuijottelin tota kattoa. Sit meni hermot siihen (yllättävää), joten pakenin salille ja sieltä shoppaamaan! En kyllä löytäny tänään mitään kivaa, tai siis löysin vaikka mitä kivaa, mutta nyt huomaan et musta tulee paljon nirsompi, ku niit kivoi ja halpoi vaatteit on niin paljon! Suomes ku näkis yhenki tollasen nii oisin jo ostanu sen.. Kävin vielä Nutrition Smartissa, joka on täällä sellanen terveyskauppa ja halleluja mitä löysinkään, kokonaisen hyllyllisen pandaa!! Toi on tosiaan ainut suomalainen juttu, jota täältä saa. Vaihtaisivat fazuun..


"Mun autosta" meni tänään ilmastointi rikki ja täällä se tuntuu vähän eri tavalla kun Suomessa. 10 minuutin ajomatkan jälkeen oot ihan kuoleman partaalla, ku se auto on eka seissy siin auringos ja siel on ainaki tuhat astetta lämmintä. Oli pakko siis hakee mcflurry, että selvisin kotiin asti!! Täällä mcflurreja saa kahdessa koossa ja tuo tuossa on se pieni. Ja katsokaa tuota oreoiden määrää!




Illalla puuhattiin kaikenlaista, leikittiin muun muassa tyttöjen ideasta ravintolaa niin, että mä olin asiakas ja A ja E vuorotellen kokki ja tarjoilija. Ruoka tehtiin playdohsta ja tällä asiakkaalla oli vielä tab siinä pöydällä, jolla oli tarkotus pelata. Eli käytännössä mä pelasin siinä sitten toista tuntia kun tytöt tuo mulle kaikenlaisia veistoksia vuorotellen eteen. Kiva leikki!

Tää oli muistaakseni jo supreme-yllärijälkkärikakku, koska leikisti oli mun synttärit! Ravintolavierailun hinnaks tuli kuitenkin kuulemma 2085$, joten halpaa lystiä tää ei ollu..


Myöhemmin illalla katottiin The Voicea (joka on muuten täällä miljoona kertaa parempi kun Suomessa!!) ja tein A:lle ja E:lle lettejä, että ne sais kiharat huomenna. Eipä tullu siis tehtyy kovin siistejä, mutta tossa nyt kuva kuitenkin! Must on ihanaa, ku nää tykkää kun niitten hiuksii laitetaan, saan laittaa ne joka aamu ja ne on tosi innoissaan, jos aikaa on leteille. Tossa tanssimaailmassa on kyllä oppinu tekemään lettiä jos monen moista ja täällä voin harjotella kaikkia uusia! Itekki oon pitäny kalanruotoo tosi paljon, koska täällä et oikeesti voi elää hiukset auki sattuneesta syystä..



2 kommenttia:

  1. Ihan kivasti suoritit lukion.. :D mitä kaikkia aineita kirjotit ? Ihana blogi !!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kirjotin pitkän matikan, äikän, enkun, terveystiedon, psykologian ja biologian! Joo tuli kyllä panostettuu.. Oiih kiitos paljon! :)

      Poista