sunnuntai 29. syyskuuta 2013

Fudge Sunday

Oonpas ollu laiska kuvien kanssa koko viikon mutta tässä niitä nyt tulee! Oli taas sunday ja day off. Koska mun työpaikka on kotona, täällä täytyy oikeesti lähteä ulko-ovesta jos haluut vapaata, ja onneks sain tänään seuraa kolmesta ihanasta brasilialaisesta aupparista! Ajoin heti aamusta tunnin yhden luokse, josta ajettiin sitten yhdellä autolla kaikki vielä melkein tunti fort lauderdalen beachille lähelle Miamia. Oli kyllä ihan loistokas päivä!!

I could be one of them right?! Mun portugalikin on jo melkein sujuvaa, 
osaan sanoo jo pari pahaa sanaa ja anteeksi. Niillähän pärjää?













Tähän mennessä paras hamppari, jonka oon täällä syöny! Paikka oli hooters, jossa tarjoilijoilla oli vähemmän päällä kun laki sallii eikä hampparikaan näytä kovin gourmelta, 
mutta siis ei pyhä sylvi että oli hyvää!!!

..ja maisemat ruokaillessa, ei voi valittaa.


Kuvassa myös mun uudet ihanat shortsit walmartista ja hintaa oli ihan 2€!


Kotimatkalla käytiin brasilialaisessa supermarketissa!! Jep täällä on sellanen, ja vieressä on myös brasilialainen pankki, kampaamo ja leipomo. Ei ees international items hyllyiltä löytyny montaa tuttua lippua. Missä mulle leipomo josta saisin karjalanpiirakoita ja ruisleipää?!


Kun tulin kotiin, kaks nuorinta tyttöä oli mua ovella vastassa kädet puuskassa että "Where have you been aaaalll day?!" ja seuraavaksi tapeltiin siitä, kuka saa jutella mun kanssa ensin. Jep, you're never off when you're at home. 

..ja otsikko kuvanmuokkausohjelman filtteristä tällä kertaa!

3 kommenttia:

  1. Mun isoäiti oli lomalla tuolla joskus 80 - luvulla, oli kuulemma tosi ihana paikka :)

    VastaaPoista
  2. missä sä tutustuit noihin brasilialaisiin au paireihin?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on saman järjestön kautta täällä, eli järjestö välittäny yhteystiedot ja sit ne laitto mulle viestii, että lähenks niitten kaa ulos! :)

      Poista