torstai 5. syyskuuta 2013

Sauna kravun kääntöpiirillä

Mun ihana pikku matikankirja :')
Terveisiä saunasta! Kun tulin tänne, niin vaikka sauna oli ihana yllätys, niin kieltämättä vähän kelasin, että mitä helvettiä nää tekee saunalla Floridassa. Nyt jo parin viikon jälkeen ymmärrän ihan todella hyvin, kaikki tommonen suomijuttu alkaa tuntuu jo luksukselta. On toi aika siistii tost saunasta pulahtaa uimaan ja sit patiolle vilvottelemaan lämmittelemään. Vaikka täällä on jo ysiltä ihan pilkkopimeetä, niin lämpötilat ei paljoo tuu tost kolmestkympist alas.

Tänään mulla oli taas matikantunti ja opettaja oli ihan että "ai eiks kukaan kertonu teille että en mä ollu tulossa tiistaina.." niin, ei kertonut ei.. No joka tapauksessa, tunti meni ihan kivasti siinä kun opettaja selitti miten graafista laskinta käytetään (-.-). Tulin kotiin ja lähdettiin hostisän kanssa hoitamaan mun ajokorttiasiaa. Kirjallinen läpi hiphuraa! Paris kysymykses mul ei ollu aavistustakaan mitä siin ajetaan takaa, kun en ymmärtäny kaikkia sanoja enkä hahmota vielä feets ja miles -juttuja, mutta lopputuloksena kuitenkin 33/35, kun 25/35 vaaditaan läpipääsyyn! Ens viikolla sitten tuo so called ajokoe, joka siis ajetaan siinä toimiston parkkipaikalla - automaattiautolla.


Torstain Dinner Duty oli taas mulla ja tänään syötiin makaroonilaatikkoa kierremakarooneista! Kaikki tykkäs hirmusti. Loppuilta menikin sitten läksyjen kanssa ja cheer-treeneissä, kunnes pääsin saunaan rentoutumaan. Nyt muutama jakso prettylittleliarsia ja peiton alle!




E:n cheertreenit, eli 4-7 -vuotiaita pikkuneitejä!
(ja miks nää videot tulee näin huonolaatusina tänne?!)



2 kommenttia:

  1. Nonni eihän siihen menny ku viikko jos toinenki että ehdin ja muistin lukea sun blogin viimein läpi kunnolla! Sulla vaikuttaa olevan tosi kiva perhe siellä ja muutenki näyttää menevän oikein mukavasti!! :) Oon ehkä vähän kateellinen sulle tosta sijainnista, koska mä oon kanssa sellanen vilukissa että oksat pois! Onneks ei kuitenkaan mulla New Jerseyssä oo yhtä pitkää talvea ku Suomessa :D Ja on tässä New Yorkin lähellä ihan kiva asua!
    Aloinpa vihdoin nyt ihan kunnolla tota nappulaa painamalla seuraamaan tätä sun blogia, josko nyt sitte muistais kunnolla seurata :D Tosi mielenkiintosta lukea miten erillaista se aupparin elämä voi olla kun vaan menee tarpeeks etelään. Tietenki se riippuu paljon perheestä jne. mutta silti kuulostaa jotenki niin erilaiselta ja no toisaalta myös samallaiselta :D Mitä nonsensee mä tääl taas kirjottelen, ehkä olis korkee aika mennä vaikka nukkumaan kun kello tulee kohta 12 :D Piti vaan tulla kertomaan, että sain vihdoin kahlattua sun blogin läpi mutta tapani mukaan selostin raamatun sen kaveriks :D
    Ps. oon ehkä pikkasen kateellinen tosta saunasta :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha joo tää on kyl täydellinen paikka mulle, kuulun kans tohon samaan porukkaan että aina on kylmä :D Paitsi nyt! No niinpä, kaikki Suomen alapuolella on jo parempaa tolta saralta! Jep sä pääset kuitenki nopeesti Manhattanille, siitä mä oon kateellinen :D Jep sepä se, sama duuni mut kuitenki niin eri duuni! Jee kivaa ja raamattukommentit on aina tervetulleita! Joo toi sauna on kyl iha överiluksus :D Ihanaa loppuviikonloppua, seurailen sun menoa täältä! :)

      Poista