lauantai 28. syyskuuta 2013

Go Renegades, Go!

Taas oltiin cheermeiningeissä koko lauantai! Menin tänään A:n kanssa ja aika hyvin kannustivat, kun meidän Renegades voitti 33-0. Mä oon nyt monta lauantaita tuijottanu ainaki kolme peliä amerikkalaista jalkapalloa, taputan aina kun muutkin taputtaa, mutta mun pieni pää ei kyllä vieläkään ymmärrä ton sääntöjä. Tiedän että touchdown on hyvä juttu, koska sillon vanhemmat nousee ylös ja huutaa hirveen lujaa. Se on kyllä ihan älytöntä miten noi polvenkorkustenki pelaajien vanhemmat on sydäntään myöten mukana tossa pelissä..

Pelin jälkeen A:n kaverin isä osti meille kaikille Italian Icet, oli kyllä ihan superhyvää tollasena kuumana päivänä! Ja miljoona makua mistä valita, mulla oli kaks palloa: watermelon ja strawberry-lemonade omnomnom. A:n kaveri tuli meille suoraan pelistä, loppuillan katsoin lasten perään uima-altaassa ja äskön vein tän tytön kotiin. Perus aupparointia siis!






33-0 taululla! Tosta vielä noi 8-vuotiaatki nostaa noi tytöt vielä 
korkeemmalle suorille käsille, mutta eipä nyt tullut siitä kuvaa..

Huomenna lähen heti aamusta kolmen brasilialaisen aupparin kanssa Fort Lauderdeiliin beachille! Oman ikästä seuraa, ihanaa!! :) Ja mun yks parhaista kavereista muutti tänään kolmeks kuukaudes Manhattanille tanssimaan! Että talk about fulfilling a dream! Tsemppiä sulle muru :) <3

Nyt on kaikki muksut nukkumassa ja telkkarist alkaa just yks maailmankaikkeuden parhaist leffoist - Despicable Me, joten siinä mulle puuhaa lauantai-iltaan :)) Step Up Revolution ja Ted tulis myös mut kyl tää vie..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti