maanantai 16. kesäkuuta 2014

A weekend full of work

Jii terkkuja Orlandosta! Ollaan minilomalla Randyn kanssa mutta siitä myöhemmin.. Eilen oli koooko päivän työpäivä siitä kun tytöt heräs siihen että tytöt meni nukkumaan. No käytännössä myös se seuraava yö ja tää aamu. Ja myös se edellinen yö ja ilta. Nyt jos oisin bitch-aupair niin vois kyllä työtunneista valittaa (aupparit saa tehä vaan 10 tuntia päivässä ja tossa on joku yli 42 tuntii putkeen, jos yövastuu-tunnit lasketaan mukaan), mutta en oo koska mun hostmom on ihana ja anto mun mennä treeneihin kesken työpäivää (mun lapset on sen verran vanhoja että ollaan tässä vähitellen kokeiltu jättää niitä kotiin pariks tunniks keskenään), kun se tietää että mun lempparitreenit on sunnuntaisin päivällä! Olin ihan että ei mun tarvii mennä ja sitten se oli että mene mene, ja treenit tekee aina päivästä hyvän joten jee. :) Plus oon nyt 2,5 päivää vapaalla joten ei voi valittaa. 

Eilen aamupäivällä oltiin puistossa, sit kävin siellä treeneissä, suihkuilin tosi nopee ja sit lähettiin chuck e cheesen eli tollaseen arcade mestaan, jossa ollaan ennenki tyttöjen kaa oltu. Käyttäytymistä taas vähän harjoteltiin kun ei menny ihan putkeen. Olin aika tiukkana ja sit oli aika hiljasta porukkaa autossa kotimatkalla. Kotona sitten kun A nousi autosta niin se tuli mun luokse ja hiljaa kysy että can I get a hug. Siinä sitten se rutisti mua tosi kuvaa ja kerto miten se yrittää parantaa käytöstään ja ymsyms juteltiin vähän. Toivottavasti jotain meni tostakin siihen päähän perille ja ens kerralla käyttäydytään vähän nätimmin.


Puistosta! E tulee aina että "Can you take a picture of me?" :D


Hei tää on kyllä oikeestaan lauantai-illalta! Kaatosade loppu noin viideks minuutiks joten rynnättiin ulos, laitoin bonfiren pystyyn ja tehtiin smores!


Nonniin se viikonlopusta. Maanantai-aamuna olin vielä muutaman tunnin töissä, että hm sai kolmen tunnin unet yövuoron jälkeen ja sitten suunnattiin Randyn kanssa Orlandoon!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti