lauantai 21. kesäkuuta 2014

You think Mondays are bad? Try working weekends!

Ja niin ollaan taas viikonlopussa ja meitsi 24/7 töissä! Aupparit, joilla on viikonloput vapaita, olkaa onnellisia. Ei mun hostmomkaan tykkää yhtään viikonloppusin mennä duuniin ja tänäänki se tossa kun oli lähössä niin kiros näitä viikonlopputöitä, ja mä vaan mielessäni ajattelen että I know how you feel.. :D Hostdad tulee parin viikon päästä työreissultaan, joten sit onneks helpottaa vähän ja mä saan taas joitain viikonloppuvapaita! Nyt tosiaan viikonloppuaikataulu menee niin, että hm on töissä tai nukkumassa 6pm-3pm seuraavana päivänä (täällä kun ei työvuorot oo mitään 8-tuntisia) eli 21 tuntia vuorokaudesta, jolloin mä oon yksin tytöistä vastuusta. Joskus kolmen tunnin aikana ehin ottaa päikkärit, käymään suihkussa yms, mutten tossa mihinkään voi lähteä ennen uutta "työvuoroa", välillä kun hm käy tolla ajalla salilla tai asioilla. Aupparithan saa tehä vuorokaudessa 10 tuntia töitä ja kolme kertaa viikossa mä teen 21+. Miks en tästä valita? Koska 1. Tää on tilapäistä 2. Tytöt nukkuu osan mun vastuuajasta 3. Mun lapset on sen verran vanhoja, ettei niitä tarvii hyysätä ihan koko aikaa, vaan välillä iltasin voin esim päivittää blogia kun tytöt kattoo telkkaria 4. Mun ihana hostmom antaa mun käydä välillä treeneissä työajalla, saan jättää muksut pariks tunniks keskenään 5. okei en keksiny enempää mut ei oo oikeestaan yhtään niin paha kun miltä kuulostaa.


Anyway, tänään aamusta lähin viemään E'tä cheerleading uniform -sovitukseen. Uus kausi alkaa taas tossa ens viikolla, mutta thank god mä oon jo kaukana Suomessa ennenku pelit alkaa. Ilolla muistelen niitä viime syksyn lauantaita: pahimmillaan parin tunnin automatka, sit seittemän tuntii polttavan kuuman auringon alla hikoillen sellasilla maailman epämukavammilla penkeillä kattoen lapsien jalkapalloo ja cheerleadingii ja sit pari tuntii kotiin. Nyt oon oikeestaan vaan aika ilonen et pääsen tonne puistoon taas iltasin istuu treenei kattomaan :D Jokatapauksessa, siellä sovituksessa noitten valkut oli taas musta niin innoissaan ja yritti taas värvää mua treenauttaa niit lapsii niitten kaa, mut olin vaan et eieieiei et oon tässä ihan kohta lähössä pois.. :D

Sovituksen jälkeen mentiin tyttöjen kanssa käymään Targetissa ja Michaelsissa, niin tytöt sai tehä vähän viikkorahaostoksia.. vesi-ilmapalloja, kynsilakkoja ja askartelukamaa.. Sit kun oltiin tuolla Traditionissa jo valmiiks niin jäätiin sinne päiväks leikkimään. Oli kyllä taas niin ihanan helvetin kuuma että huhhuh. Siis oikeestaan mä luulin että täällä ois tähän aikaan vuodesta vielä kuumempi asteissa, mut asteet on joka päivä vaan siinä 30 hujakoilla yötä päivää. Mutta tän kosteuden kanssa se tuntuu niin erilaiselta kun Suomen hellepäivät :D Leikittiin sitten leikkipuistossa ja käveltiin vähän ja tytöt peuhas tollasella isolla nurmikkoalueella. Ja sitten vielä tehtiin baletti/rap -esityksiä tollasella lavalla. Tytöillä oli ainaki tosi hauskaa..





Leikkisän päivän jälkeen tultiin kotiin syömään lounasta, tytöt polski altaassa jonkun aikaa ja leikittiin sitä sun tätä - lakkailtiin kynsiä ja laitettiin toistemme hiuksia. Hostmom heräs ja oli lähössä taas töihin, kun se saikin puhelun, että ei tarvii tulla :D Sen täytyykin olla tänään vaan "on call", eli tarvittaessa lähtee töihin, eli se tarkottaa et mäki oon vaan "on call", joten JEE! Eipä oo tällasta sattunu aiemmin. Sitten hm lähtikin käymään tyttöjen kanssa jätskillä ja mä sain yli tunnin hiljainen talo -aikaa lauantai-iltana. Ahh mitä luksusta. Sen jälkeen puuhattiin vielä vähän tyttöjen kanssa, nyt peittelin just A'n sänkyyn ja ite karkasin omaan huoneeseen - kerranki ku voi näin viikonloppuiltana!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti