torstai 5. kesäkuuta 2014

Lomapäiviä

Heipähei vaan ja täällä on nyt virallisesti sitten kesäloma! Tytöillä.. ei mulla.. Eilen oli hyvä päivä, tytöt pääsi jo kahdelta koulusta ja sen jälkeen puuhattiin kaikennäköstä. Leikittiin uima-altaassa taas delfiinejä, tai siis tytöt on delfiinejä ja mä oon delfiinikouluttaja. Sit tehään kaikkia temppuja ja sit mä heitän niille "kalaa", jota ne "syö".. :D Et tälläsii nää mun päivät on.. :D

Tänään sitte eka lomapäivä ja tyttöjen kavereita oli meillä koko päivän. Kun ei tossa kolmessa vielä oo tarpeeks puuhaa niin otetaanpas kolme lisää!! No ei, mulle on silleen helppoa kun täällä on kavereita, mun ei tarvii keksii mitään puuhaa vaan varmistaa vaan että kaikki säilyy hengissä ja mahollisimman vahingoittumattomina.. Tytöt oli poolissa taas en tiiä kuinka monta tuntia, leikki vesi-ilmapallosotaa ja syötiin lounasta. Hostmom tuli kotiin joskus viiden jälkeen ja sitten olinkin jo periaatteessa off! Hengasin vielä kyllä tyttöjen kanssa hetken, käytiin A'n ja koiran kanssa lenkillä, sit lähin ulos näkee pikasesti Randyä ja menin siitä iltatreeneihin. Nyt tulin tossa tunti sitten kotiin ihan hikisenä ja kuolleena, ja täällä oli sauna lämpimänä - taivas. Kyllä sauna on vaan jotain. Siellä sitten köllöttelin tovin, vedin yökkärit päälle ja nyt kirjottelen tätä tässä sängyllä. Äskön vielä hostmom huikkas että ne haki mulle DQ:sta jätskiä - perfect Tuesday evening. Ja ainiin, oon off huomisen ja ylihuomisen!!!




2 kommenttia:

  1. nauratti ihan sikana ku sulla luki että " kaikki säilyy hengissä ja mahollisimman vahingoittuneina." mahollisimman vahingoittuneina :D:D:D en kestä miten hauskaa tää on mun mielestä??

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ahahah en ees huomannu ku nyt vasta ja nauroin tolle just ainaki minuutin.. :DDD mahollisimman vahingoittuneina.. #aupairoftheyear

      Poista