keskiviikko 11. kesäkuuta 2014

Fairy garden

Blaah kun on niin paljon puuhaa ettei tää blogi nyt pysy ajantasalla millään!! Noh jokatapauksessa. Maanantaina oltiin muksujen kanssa rannalla päivä. Pakattiin eväät ja juomat cooleriin mukaan ja ajettiin beachille. Toi vesi on nyt niin lämmintä ja ihanaa ja kirkasta et voisin lilluu tuol oikeesti koko päivän. 






Tyttöjen lempipuuhaa rannalla on yrittää pyydystää rapuja ja kaloja ja ettii hienoja simpukoita. Siinä mä sitten loikoon aurinkotuolissa ja vahdin että kaikki pysyy tarpeeks lähellä rantaa. Näissä kesäaktiviteeteissa kiitän kyllä luojaa siitä että mulla on vanhemmat lapset joilla on hyvä uimataito. Tottakai rannalla pitää kaikki olla näkökentässä koko ajan, mutta ei tarvii koko ajan olla pitämässä kädestä kiinni. Nyt kun tätä kirjotan niin on keskiviikko ja oon ollu viimeset viis päivää joko vesipuistossa tai rannalla, joten tän duunin mukana tulee myös aika kiva rusketus ;D

Rannalta kun tultiin niin tytöt lähti taas hostmomin kanssa käymään kaupassa ja mä ehin ottaa päikkärit, niin rankkaa oli toi rannalla makaaminen.. :D Sitten illalla tehtiin meijän Fairy Garden valmiiksi! Istutettiin siis erilaisia kasveja kukin omaan ruukkuunsa, tehtiin polkuja ja keinuja ja puita ja aitoja, ja laitettiin meijän maalaamat mökit paikoilleen. Sitten laitettiin ruukut yhdeksi kaupungiksi meijän etupihalle. Siellä on sitten hyvä keijujen asustella :) Tosi hauska projekti oli tehä tyttöjen kanssa ja vähän tällästä opettavaa gardening tässä samalla ;D


My garden!







Hostmom oli taas illan kotona, joten mä lähin Randyn kanssa ulos. Sorruttiin five guysiin hamppareille.. mutkun on niiiin hyväää!!! ;D Ja walmart-shoppailtiin vähän ja mä investoin KIRJAAN. Siis mä ostin KIRJAN. Toi the fault in our stars oli niin hyvä leffa, että pakko oli ostaa kirja, vaikka meneekin vähän väärässä järjestyksessä. Nyt on sit lukemista aurinkotuoliin :)

1 kommentti:

  1. Siiiis on kyllä niin hienoja noi!!! Pitää kyl ehdottaa omille hosteille, että ostais meijä tytöille tarvikkeet noihin!! Ihan mahtava idea!! :))

    VastaaPoista