lauantai 28. kesäkuuta 2014

Evening at the beach

Taas on oltu aamusta iltaan töissä, mutta näihin alkaa jo tottua! Aamupäivä hengailtiin vaan kotona, tehtiin tehtäväkirjasia (tyttöjen täytyy tehä pari sivuu koulujuttuja joka päivä kesän ajan) ja tehtiin kotitöitä, joita ollaan tässä tällä viikolla alettu harjottelemaan. Vielä se menee aika raivohuutamiseks se tiskikoneen tyhjentäminen, mut ehkä vähitellen!

Katja laitto päivällä viestiä, että tulisko A niille playdatelle. E sattu olee just sillä hetkellä niin keskittyny johonki disney channelin ohjelmaan, ettei alkanu hirvee huuto epäreiluudesta, vaan kävin sitten viemässä A'n leikkimään kaverinsa kanssa. Kun on kolme tyttöä kaikki melko saman ikäsiä, niin tosi harvoin näitten on mahollista tehä mitään ilman sisaruksia aina mukana, joten A oli niin intona kyllä tosta. Sovittiin sitten vielä että mennään illalla rannalla Katjan perhe ja mun kaikki tytöt!


Meillä oli ihan tosi hauska ilta! Ja tämmönen helpotti kyllä tosi paljon tätä (toivottavasti viimeistä) 24/7 töissä -viikonloppua. Mentiin kaikki Wendy'sin kautta tohon rannalle ja oli niin täydellistä. Tultiin sinne vasta kuuden aikaan, koska täällä aurinko on niin polttava nyt päivällä, ettei viitti mennä melanoomaa kerjäämään. Ja siis vielä tollon kuudenkin jälkeen se aurinko paahtaa ja on ihan sairaan kuuma. Vesi on niin ihanaa ja lämmintä, mä voisin lilluu tuol päiväst toiseen. Tytöillä oli tosi hauskaa ja mä sain rentoutua vähän, kun muutamaan tuntiin kukaan ei tapellu ja huutanu. Katja ja Glen on ihan loistavia, ja Glen sai kyllä viimeistäänkin sitten kaikki maholliset pojot tytöiltä, kun sano tarjoovansa kaikille DQ:sta jätskit kotimatkalla. Joten ei muutakun rannalta DQ:n ja oli kyllä ihanaa nähä tytöt niin ilosina ja onnellisina. Kiitos Katja ja Glen, you're the best! :)




Tää taitaa tosiaan olla nyt neljäs viikonloppu, kun oon tytöistä vastuussa 21+ tuntii vuorokaudessa. Hostmomilta tuli tänään ihana viesti. "Thanks again for working endless weekend.. Might not say it a lot but really appreciate you whole lot. You are a treasure!". Tätä ei tosiaan varmaan kukaan auppari kuule tarpeeks siihen nähden miten rankkaa tää duuni on, joten sit kun tollasen saa niin tulee kyllä ihan paras fiilis. Oon edelleenkin niin onnellinen että mun hostvanhemmat on niin ihania. Muilta auppareilta oon kuullu sellasia tarinoita perheistä, ettö arvostan kyllä mun hostvanhempia ihan tosi paljon. Koskaan en oo saanu mitään noottia mun työstä. En ole kyllä antanut aihettakaan, mutta oon kuullu miten jotkut hostvanhemmat osaa löytää niitä valittamisen aiheita siis ihan mistä vaan. Mun hostvanhemmat on aina ollu mun puolella ja se on ihan parasta.



Blondit :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti