maanantai 9. kesäkuuta 2014

Sailfish Splash

Nyt tulee päivän jäljessä nää tekstit, yritän tsemppaa ja ottaa kiinni ehkä huomenna.. :D Eilen työpäivä vierähti oikein kivasti vesipuistossa. Hostvanhemmat osti mulle ja tytöille season passit ihan tossa lähellä olevaan Sailfish Splash -puistoon. Ja rakastuin siihen paikkaan heti! Ei oo mikään iso puisto missä pitäis juosta ympäriinsä ja huolehtii kamoista, vaan tollanen pieni missä melkeen koko puiston näkee kerralla. Uimavalvojia tuolla oli tosi paljon, niin että jokainen kohta on valvottu. Joten mikäs sen parempaa, aidattu ja valvottu alue, jossa mun 8-, 9- ja 11-vuotiaat saa vapaasti vipeltää. Ja mitä mä teen?! No chillaan aurinkotuolissa! Välillä vaan tytöt tekee varikkopysähdyksiä mun luona - mä aurinkorasvaan ne ja puhallan pikku mustelmia ja sit jatkuu taas. Lazy river mentiin monta kertaa myös tyttöjen kanssa, siis rakastan tota ku voit vaan chillaa siinä isossa kumirenkaassa, kelluu eteenpäin ja ottaa aurinkoo.. Tonne puistoon mennään varmasti ainakin pari kertaa viikossa koko kesän. Tytöt rakastaa tota ja mä myös, joten tässä on ratkasu mun puuhankeksimisongelmiin!

Näyttääpäs tässä kyllä tosi pieneltä, ei se ihan noin pieni oo :D Tuolla vasemmalla näkyy pari isoa vesiliukumäkeä, lazy river menee tuolla takana niin ettei sitä näy ja sitten tuolla on vielä erikseen pari ihan uimiseen ja uimahypyille tarkotettua allasta.



Vesipuistosta kun tultiin kotiin, hostmom heräs juuri ja oli lasten kanssa pari tuntia ennen taas yövuoroon lähtöään niin mä ehin skypettää Oulan kanssa. Niin, mun hostdad on seuraavan kuukauden työmatkalla elikkä se on vaan minä ja hostmom. Ja hostmom on aina 14 tuntia töissä, myös viikonloppusin. Eli se on vaan minä.. :D No ei, ollaan järkätty niin ettei pitäis ihan hirveesti mennä ylitöiks.. tytöillä on horsecamp kaks kertaa viikossa, jolloin oon 6 tuntii off keskellä päivää. Ja sitten mulla on parikin kolmen päivän vapaata tiedossa seuraavan kuukauden sisällä! Eli eiköhän tästä selvitä. Työtuntejakun laskee, niin ei varmaan mee ton sallitun yli. Se vaan kun noitten kunnon työtuntien lisäks oon myös yöt lapsista täällä vastuussa (pitäiskö laskee työtunneiks?), etten voi enään lähtee ulos sen jälkeen kun oon saanu tytöt sänkyyn. Se on vähän tyhmää.. Mut tällästä aupairelämää. Mietin että mitähän hittoa tää perhe tekis jos ei ois aupairia? Lentäjän ja sairaanhoitajan työvuorot varsinki täällä, jossa työvuorot ei oo mitään 8-tuntisia, niin siinä sitten kolmen muksun kasvattaminen maassa, jossa lapset ei voi olla missään yksin. Ainaki tässä perheessä auppari on kyllä aika järkevä ratkasu.

Noh jokatapauksessa, alkuillasta alotettiin sitten Fairy Garden -projekti. Saatiin se tänään valmiiks, joten seuraavassa postauksessa sitten vähän valaisevempia kuvia siitä, mikä toi on, mutta tässä nyt eilistä maalausosiota tosta projektista! Tää oli A'n ja hostmomin idea ja tosi hauskaa oli tota tehä, oottakaas vaan ku näätte lopputuloksen..





Nukkumaanmenostakaan ei tarvinnu eilen tapella, kun molemmat pienet alko tuhisee jo sohvalla kun katottiin disney channelia illalla. Oli vähän väsynyttä porukkaa ton vesipuistopäivän jälkeen. Siitä sitten kannoin tytöt sänkyihin.

2 kommenttia:

  1. Kyllä mulla ainaki edellisessä perheessä iha LCC:kin sano, että yötunnit lasketaan 45 tuntiin virallisesti. Et aina kun on ainoana aikuisena kämpässä niin ne tunnit kuuluu laskea. Mutta sulla nyt on nii vähä jäljellä ni eipä tossa nyt enää nii väliä varmaa oo :)

    Vähän kiva toi vesipuisto! Uijui <3

    Toi Fairy Garden näyttää tosi kivalta! Onks toi joku minkä päästä keksitte vai joku valmis juttu mikä vaa maalataan ja kasataa? Salee mun hosttytöt vois kans tykkää tosta nimittäi!! :o

    Nauti viimesistä hetkistääääs! :) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep näin mäkin vähän ajattelin, mutta niin vähän kun enää jäljellä niin enpä jaksa alkaa vikistä.. :D Mun hostmom näki vissiin jostain lehdestä ton idean ja sit katottiin youtubesta videoita kun muutkin oli tehny. Mutta ihan siis omalla mielikuvituksella kaikkia juttuja sinne! Noi kävi ostamassa puisia mökkejä ja kaikkia kasveja, hiekkaa, kiviä ja muuta. Kirjotin just tohon seuraavaan postaukseen lopputuloksesta niin kato sieltä kuvia, oli kyllä tosi hauska projekti tehä lasten kanssa, suosittelen! :) Kiiitos! Tuntuupa kivalta lukea "viimesistä hetkistä" :D Wuhuu :D

      Poista