perjantai 20. kesäkuuta 2014

Back at work

Nonniin taas ollaan töissä! Miks noi lomapäivät menee nii nopee ja sit työpäivät vaan matelee eteenpäin?! Eilen nukuttiin vielä pitkään ja hengattiin päivä hotellilla. Sit käytiin parilla eri moolilla, syömässä ja illalla sit myöhään ajettiin kotiin.

The Mall at Millenia


Hupaisaa miten miehet oli kerääntyny Sonyn kauppaan seuraamaan jalkapalloo.. :D


Käytiin syömässä Burger21:ssa, jota meillä ei oo psl'ssä. Omnomnom.

Tänään sitte heräsin aikasin ja laitoin tytöt valmiiks horsecampille. Haettiin taas kaikki kaverit mukaan ja taas kerran ajelin ne tonne 45 kilometrin päähän. Tulin takas kotiin, menin takas sänkyyn ja heräsin sitten tossa iltapäivästä.. :D Ups. Tyttöjen kaverin isä toi tytöt ja niiden kaverin tänne meille, mä tein lihapiirakkaa dinnerks ja tytöt tykkäs tosi paljon! Sit tehtiin taikataikinasta vähän juttuja, kun ulkona taas vaihteeks ukkostaa.. Tää on kyllä helppoo puuhaa oikeestaan minkäikäsille muksuille vaan: 1 cup of salt, 1 cup of flour and 1/2 cup of water. Sitten vaan taikina tasaseks ja sit siitä voi muovailla mitä vaan. Ja ei haittaa vaikka sitä joutuis suuhun, ja sitäpaitsi kyllä ne lapset oppii olla sitä syömättä kun ekan kerran maistaa.. Nyt meijän tekeleet on tuolla uunissa ja kohta maalaillaan!

Ainiin ja sain mun järjestöltä jo mun "certificate of completion", jossa lukee että..

"This participant successfully completed the AuPairCare Cultural Exchange program in the United States of America. The program included full-time childcare, extensive use and comprehension of American English, completion of academic coursework at an accredited post secondary institution and attending a majority of AuPaircare activities." 

..hehh. "Attending a majority of AuPaircare activities".. Kaikki aupparijärjestöthän järjestää joka kuukausi jotain ohjelmaa sille ryhmälle ja useilla järjestöillä noi on pakollisia. Tarkotuksena on että se area coordinator kyselee kaikilta kuulumiset ja tietää missä mennään ja samalla aupparit voi sosialisoitua keskenään. Noh, mä oon nähny mun area coordinatorin tasan yhden kerran sillon kun mä tulin tänne.. :D Ja lukuunottamatta paria brasilialaista tyttöä, mun ryhmän auppareita en oo tavannu kertaakaan.. :DD Syksyllä se mun ac soitteli vielä ehkä kerran parissa kuukaudessa, et miten menee, mut sit seki vähän jäi, ja nyt en oo kuullu siitä ties kuinka moneen kuukauteen. Ei sillä että oisin tarvinnu sitä mihinkään, mutta JOS ois ollu jotain ongelmia perheen kanssa nii tuolta ei ois kyl varmaan ihan hirveesti jeesii tullu.

Hostmom kerto että pari vuotta sitten vielä järjestöltä oli saanu 500 dollarin bonuksen ton todistuksen mukana, palkinnoks siitä että on suorittanu tän ohjelman.. Ja nykyään ei mitään.. Blaah :D

Nonniin ei muutakun kivaa jussia Suomeen.. Mulle selvis vasta tossa toissapäivänä kun juttelin Oulan kanssa, että nyt on juhannus :D Ensimmäinen juhannus mun elämässä kun en oo meijän mökillä.. blaah..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti