perjantai 13. kesäkuuta 2014

My very first back handspring :'D

Nyt tulee läjässä muutama päivä, että saan tän pahuksen blogin vihdoinki ajan tasalle! Työviikkona tää on ollu kyllä tooosi helppo, ihan turhaa pelkäsin tätä kesää. Toisaalta on tässä vielä koko viikonloppu edessä, jonka oon kokonaan duunissa.. Mut nyt viikolla oon ollu tyttöjen kanssa päivät ja illat off, mikä on ollu tosi kivaa vaihtelua!! Ja esimerkiks eilen olin vaan pari tuntia aamulla töissä, kun laitoin tytöt valmiiks horsecampille ja vein ne sinne. Sitten mun piti olla iltapäivällä taas pari tuntia töissä, mutta hm ehtikin kotiin ennen tyttöjä joten periaatteessa olin koko loppupäivän off. Ja nyt oon taas off! Tulee ihan huono omatunto kun on ollu niin vähän duunissa.. :D Noh, tästä perjantai-illasta maanantaiaamuun oon putkeen töissä, joten eiköhän toi korjaannu..

Tiistaina vein taas tytöt kavereineen horsecampille. Sit käytiin Randyn kanssa moolilla ja taas Steak n Shakessa syömässä. Blaah tosta on tullu taas nyt yks uus lempparipaikka.. :D Allaoleva kolmen pihvin hampurilainen (ei oo mun, mun näyttää paljon köyhemmältä ilman juustoa ja majoneesia) ranejen kanssa maksaa tuolla 4$ eli 3€. Ja siis sellanen pöytiintarjoilu-dineri kyseessä, ei mikään mäkkäri..



Ja jälkkäriks maailman parhaat shakes. Tässä mun chocolate chip cookie dough shake. Taivas.





Tiistaina hain tytöt ja niiden kaverin iltapäivällä horsecampiltä, laitoin niille ruokaa ja katoin niitten perään muutaman tunnin, ennenkun hm tuli kotiin. Illan olin off joten oltiin Randyn kaverilla kattoo Heatin pelii. Niille jotka ei seuraa niin täällä siis menossa koriksen finaalit ja Miami Heat on vielä messissä ja on täällä aika kova juttu. Heat hävis ton pelin ja siis jätkät oli kyllä niin pissed off.. Nää elää tota niin henkeen ja vereen.. 

Keskiviikkona oli sitten taas kunnon työpäivä. Tehtiin K'n kanssa kunnon luxus aamupala meille kaikille: eggs, toast, pancakes and bacon, jonka jälkeen lähettiin masut täynnä tyttöjen kanssa taas sailfish splashiin. Siellä loikoiltiin muutama tunti ja lähettiin sitten käymään kirjastossa hakemassa vähän kesälukemista. Oli mun eka kirjastokäynti jenkeissä ja oli ihan samallainen kirjasto kun Suomessakin :D Siellä lastenosastolla pyörittiin ja luettiin tovi, tuli ihan lapsuus ja ala-aste mieleen.. Ja katsokaa mitä mä löysin!!!

KYLLÄ! Ihan alkuperäinen muumikirja! Sattumalta osu silmään.. :D



Sailfish splash


Tääl on nyt joku metsäpalo-kausi, en oikeen ymmärrä miten kun on sadekausi samalla mutta ookoo.. Joka viikko jossain roihuaa jotain.. Maanantaina kun oltiin Randyn kanssa five guysissa, oltiin sisällä ehkä 5min ja kun tultiin ulos niin sellanen sankka savu joka paikassa ja hirvee savun haju. Toi palo oli vielä aika kaukana, tuuli oli vaan tuonu savun, mutta keskiviikkona ajettiin tyttöjen kanssa ihan yhen palon läheltä! Ja joku 20min ton jälkeen tuliki puhelimeen hälytys että noi tiet oli suljettu ton savun takia.. Että tällästä täällä!



Kirjaston jälkeen vein tytöt syömään Golden Coraliin. Buffetmesta, josta saa kaikkea. Ja jälkkäribuffet on yhtä iso ku koko muu buffet. Siellä sitten herkuteltiin, tais olla mun joku seittemäs ulkonasyöminen tällä viikolla.. ups. Täytyy nyt vähän tsemppaa..

Torstai oli taas horsecamp ja tytöillä oli dress up -päivä. Mitään ei saanu ostaa, vaan piti mielikuvitusta käyttäen pukeutuu eläimeks, ja tässä meidän eläimet..



A näki tosi paljon vaivaa riikinkukkonsa eteen. Kuvasta ei hirveen hyvin nää, mutta se teippas mustat "kynnet" ratsastussaappaitensa pohjaan, teki kartongista höyheniä saappaisiin ja jalkoihin ja pihan kasveista "hännän" ja siivet! E oli white tiger ja K kissa!

Tällanen vielä laitettiin A'n riikinkukkotukkaan..

Tosiaan loppupäivän olinkin sitten off. Olin Randyn luona ja sitten treeneissä. Ja vaikka koko viikko olikin syöty roskaruokaa ja viime treeneistä vähän liian kauan niin hitto kun oli hyvät treenit!! Ensimmäistä kertaa landasin back handspringin jaloille (kaikki muut kehonosat kyllä onnistuu: naama, vatsa, polvet, niskat - ja näitä on tullu kokeiltua ihan tuhottoman monta kertaa) ja tuntu kyllä älyttömän hyvältä. Vielähän toi on ihan tommonen hidas ja lössö ja patja apuna, mutta nyt kun pääsee ympäri niin tosta on helppo parantaa!! On muuten ihan sairaan pelottavaa.. :D Joten joo, tossa kyseessä oleva ensimmäinen onnistunut ja pienet huudot perään..... :DDD


Treenien jälkeen hain tropical smoothiesta smoothien itselleni palkinnoks.. :D Illalla lähin vielä Randyn kanssa Chipotleen syömään (VIIMENEN ULKONASYÖMINEN TÄLLÄ VIIKOLLA LUPAAN) ja leffaan kattoo how to train your dragon kakkonen! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti