keskiviikko 4. kesäkuuta 2014

#EXCITED

Wait for it... vähän jotain rumpujenpärinää ja fanfaareja.. SAIN MUN LENTOLIPUN KOTIIN!!!! 7. päivä elokuuta tää tyttö lähtee reissaamaan kohti Helsinkiä ja 8.päivä kello 10.25 pitäis olla Helsinki-Vantaalla!! Ihan sairasta. Kyllä mä nyt koko ajan tiesin että täältä tuun kotiin, mutta varatut lennot tekee siitä niin todellista, ihanku sillon kun olin lähössä tänne. Sain just ton lentopäivän mitä toivoinki ja oon nyt tosi tosi tosi onnellinen!!!

we heart it

Tänään oli myös tyttöjen viimenen koulupäivä ja mun viimenen 5.45 herätys!!! BILEET. Koko vuoden onnistuin saamaan kolme tyttöä AJOISSA kouluun lunchboxeineen kaikkineen! Ei yhtäkään pommiin nukkumista tai myöhästymistä. WIUH! Oon aika ylpee itestäni!! Aupparin pitää aina tällee antaa itselleen kiitosta työstään kun tässä duunissa sitä ei ihan hirveesti muilta tahoilta tuu.. :D

Mitäs mä oon taas viimepäivinä tehny.. töitä.. tytöillä on early release nää viimeset päivät, eli mun työpäivät vähän pidempiä. Eilen hostvanhemmat oli kuitenki kotona, joten kun tytöt sain valmiiksi sänkyyn niin lähin vielä Randyn kanssa käymään Katjalla ottamassa vähän suklaaterapiaa tähän Helsinki-ikävään.. :D Ja hyvin autto!!

Noniin piti vaan nopeesti tulla kuuluttelemaan ilouutisia.. :D Nyt viimeistä kertaa tyttöjä hakemaan koulubussilta! JAUU

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti