torstai 26. kesäkuuta 2014

Holy Hotness (tähän se hiki-emoji)

Työpäivä meni tänään tosi kivuttomasti!! Aikanen herätys oli taas, lunchboxit valmiiks ja tytöt valmiiks horsecampille. A'lla oli vähän huono aamu, joten sellasta möykkäilyä ja raivoitkua saatiin kuunnella aamulla.. Niin taas ajeltiin hakemassa tyttöjen kaverit kyytiin ja vein tytöt päiväks ratsastamaan. Mä menin taas Randylle ja myöhemmin sit mentiin moolille. Forever 21:sta ostin uuden laukun ja yhen topin, ja sit mentiin chipotleen syömään. Ennen tätä päivää en ollu syöny SEITTEMÄÄN PÄIVÄÄN ulkona. Siis kokonaiseen viikkoon?!? On varmaan koko vuoden enkka. Mut joo tänään sit chipotlee ja oih mikä taivas se taas olikaan. Iltapäivällä skypettelin äitin kanssa, tyttöjen kaverin äiti toi sitten mun tytöt kotiin, mä tein dinneriä ja tytöt oli pitkästä päivästä niin väsyneitä, että kaikki makaa täl hetkel sängyillään tablettiensa kanssa. Nää on niitä harvoja hiljasia hetkiä tässä talossa! Koht kuitenki lähetään E'n kanssa cheerleadingiin.

Ulkona ei nyt oikeen voi liikku kun on ihan saatanan kuuma. Anteeks sanavalinta, mutta en osannu muutenkaan kuvailla. Asteita ei oo kun jotain 33 mutta "feel like" on koko ajan tuolla 37-38 paikkeilla, kun toi kosteus ja siis huuh.. Autolta walmartiin käveleminen tuntuu ihan mahottomalta jo :D Mut en valita, mä rakastan tätä. Mut mielelläni lahjottaisin sinne Suomen kylmään täältä vaikka 10 astetta..

Eilen olin 12 putkeen töissä (voi kuulkaa kun oli ihanaa taas) ja sit menin treeneihin. Ja siinä onki kaikki mitä mulla on sanottavaa eilisestä :D Tuli kyllä uni aika nopee illalla.

Meijän neighborhood näkyy tuolla lammen oikeella puolella


Edit 8.30pm // Tultiin E'n kanssa cheerleadingistä ja käytiin vielä A'n ja koiran kanssa kävelylenkillä. Helkutti kun vielä kaheksaltakin on 32 astetta ettei tuolla voi ees koiran kanssa kävellä tulematta hikiseks.. rankkaa on tää elämä täällä..

4 kommenttia:

  1. Sulla on tosi ihana blogi! Olis kiva jos tekisen jonkunlaisen postauksen sun lempivaatekaupoista :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon!! :) Ja kiitos ehdotuksesta, teenpäs tollasen tässä joku päivä!

      Poista
  2. Sulla on edelleen haaste mun blogissa!! My ABC's !

    VastaaPoista