perjantai 27. kesäkuuta 2014

Pretty good Friday!

Nyt muuten tähän alkuun.. Mulla vähenee täällä päivät kovaa vauhtia, joten nyt jos jollain aupparilla tai soon-to-be-aupparilla tai anonyymilla tai kummin kaimalla on mitään postausehdotuksia, joita pitäis tehä vielä jenkeistä, tai mitään kysymyksiä aupparoimisesta tai vaikkei liittyis aupparointiinkaan, niin kysykääpäs toki ihmeessä niin ehdin vielä vastailla, kun blogi on elossa!! En tiedä mitä tälle blogille käy mun kotiinpalun jälkeen.. Tuntuis oudolta lopettaa seinään näin yli 1,5 vuoden jokapäiväisen päivittelyn jälkeen, mutta toisaalta taas, ketä kiinnostaa mun opiskeluelämä Helsingissä? :D

Tänään oli vähän hassu päivä, hm oli kotona niin että en periaatteessa ollu töissä mut sit en ollu virallisesti vapaallakaan niin sit vähän niinku hengailin ovi auki mun huoneessa koko päivän.. :D No pesin kyllä pyykkiä ja sain hoidettua monia juttuja koneella kotiinpaluuta ja ens vuotta varten.. Oon kyllä niin onnellinen että kun meen kotiin niin mulla on siellä valmiiksi ihana asunto, ihan paras poikaystävä (tai kohta avopuoliso :DD), koulupaikka sekä duunipaikka odottamassa. Ei vois paljoo paremmin asiat olla! Tai no koulupaikka vois olla jostain sellasesta koulusta mihin ihan tosissani haluun, mut must tuntuu ettei sellast kouluu ainakaan Suomessa oo ees olemassa.

treeneihinlähtö-selfie..

Illalla menin sit treeneihin ja taivas kun oli taas hyvät treenit!! Takaperin puolivoltti on nyt kovassa syynissä.. Nyt on kuukaus täällä aikaa ja se kuukaus tulee olee kovaa duunii että sais ton kuntoon! Juustomatolla (?) menee kyllä enemmän tai vähemmän nätisti (tänään pitkästä aikaa tositosi hyvin!), mutta perhanan tasanen lattia. Ja joka kerta ku ponnistan ja hyppään takaperin käsille niin mua pelottaa niin paljon et ihan tärisen.. Sit siel jotkut muksut vetää ihan miten päin vaan ja kaatuu ja ei muuta ku uudestaan vaan.. Miks en alottanu tätä harrastusta 15 vuotta sitten?!?

Treeneistä matkalla kotiin olin kovin nälkäinen koska en ollut vielä syönyt ja olihan se jo kaheksan illalla (tytöt oli käyny hm:n kanssa ulkona syömässä niin sitten mun ruokailu vähän jäi) ja Randy sai mut suostuteltuu nopeesti chipotleen hakee ruokaa. Ja joo tiedän että käytiin chipotlessa viimeks 24 tuntii sitten, mutta hitto kun se on niin hyvää!!! Ja sitäpaitsi tänään söin vaan puolikkaan, että huomennakin voin nauttia tosta ihanuudesta c(: Olin vähän niinkun työajalla eli nopsasti otettiin vaan mukaan ja tulin sitten kotiin tyttöjen kanssa, kun hm oli lähtenyt jo yöks töihin. Suihkun jälkeen illan pari työtuntii meni erittäin helposti ja nyt kaikki tytöt tuolla jo tuhisee sängyissään! Nyt on toki taas edessä koko viikonloppu 24/7 tyttöjen kanssa, että nauttikaa tästä positiivisestä sävystä vielä tänään, se voi olla kaukana huomenna!

Oonko muuten täällä joskus pari kertaa sanonu että mun hostmom on ihan paras? Se on vissiin huomannu että mulla on aika kiire kotiin ja se oli soittanu järjestölle että oisko mun lentoo mahdollista muuttaa vielä aikasemmaks. Se sano tänään että oisin töistä vapaa jo 28. heinäkuuta (!!!), joka on vielä 5 päivää aiemmin kun luulin (BILEET) ja että jos haluun niin voisin yrittää vielä lentoyhtiön kautta vaihtaa lentoa. Mietin tätä tänään, mutta tulin sit siihen tulokseen että pidän kuitenki ton mun 7. elokuuta lennon. Mulla on siinä sitten melkeen kaks viikkoa lomaa lopussa. Nyt pitää nauttia tästä floridaelämästä, kun täällä kerran on!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti