perjantai 29. marraskuuta 2013

Black Friday shopping!



Nonniin tänään reippaana heräsin jo kaheksan maissa ostoksille! Tosiaan ens viikolla Nyc kutsuu ja tää tyttö ei omista muit kenkii ku flipflopit, ja huppari on mun lämpimin vaatekappale, joten mulla oli loistava syy shoppailla!! Olin jo varautunu kunnon kyynärpääsotaan, kun aamulla uutisoitiin yön aikana tapahtuneista Walmart-tappeluista, mutta siis meijän Walmart ei oo varmaan ikinä ollu noin tyhjä!! :D  Nojoo oli siel jengii mut siis tosi vähän.. Walmartista ostin ton takin 7,50€ - eipä oo mikään erityinen, mutta ainaki jotain lämpimämpää kun huppari - ja puolilmaseks. Sieltä mukaan lähti myös toi pinkki huppari 4,70€, oli tollanen sopivan löysä että alle mahtuu paljon tavaraa! Ja siinä oli vielä joku superhieno waterproof jutska..

Sitte ajoin moolille, jossa selkeesti ne kaikki ihmiset sitte oliki. Monessa paikassa jonot yletty ulos asti. Ostin JcPenneyltä perusneuleen 7,50€ ja sovitin ainaki miljoonat puolilmaset saappaat, mutta ei kyllä löytyny yhtiäkään tosi kivoja. Päädyin sitte lopulta Searssin 15 euron bootseihin, että on jotain laittaa jalkaan ens viikolla! Nonniin siinä on sitten mun talvivaatteet tälle vuodelle, 35€!





Loppupäivän oon ollu tyttöjen kanssa, ollaan pelattu lautapelejä ja katottu leffoja. Tää viikko on kyllä niin ihmellinen ku tytöt ei oo koulussa ja vanhemmatki on kotona, oon vähän niinku koko ajan töissä mut en kuitenkaa. Vanhemmat on kotona, joten vastuu ei periaatteessa oo mulla, mutta en mä nyt viiti tonne huoneeseenkaan koko viikoks sulkeutua, tai lähtee kavereitten kanssa ulos.. No huomenna vien tytöt beachille piknikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti