torstai 7. marraskuuta 2013

IHOP


Kuolen kuumuutee, mut kivaa marraskuuta kuitenki kaikille! Tänään taas mittari näytti reippaasti yli yheksääkymppiä eli siellä 33 asteessa suunnilleen mennään. Mut en todellakaan valita, rakastan tätä. Tänään pääsin pitkästä aikaa ihoppiin, jonne oon himoinnu jo monta viikkoo, mut jonne ei kuitenkaa yksin viitti mennä pannukakkutornii tuhoomaan. Paikasta saa tosiaan kaikkea, mitä voit aamupalalles ikinä kuvitella ja tietysti 24/7, mitenkäs muutenkaan. R:n kanssa suunnattiin tonne mun aamuisen koulutunnin jälkeen ja kyllä oli joka kalorin arvosta! Ja vitsi että oon nyt onnellinen, että oon vihdoin löytäny tästä ihan läheltä jonkun, joka näyttää mulle paikkoja ja jonka kanssa voin puuhaa juttuja!! Ja on vielä ihan loistavaa seuraa kaiken lisäks! Aamupalan/brunssin/lounaan whatever jälkeen hengailtiin pari tuntia tossa tollasessa puistossa, kunnes mun pitikin lähteä hakemaan jo tyttöjä, koska tänään oli early release. Ja huomenna ei oo koulua, eikä maanantaina. Taas varmaan jotain outoja pyhiä..






Mutta mulla olikin sitten tasan se 10 min töitä, kun toin tytöt kotiin niin ne lähtikin siitä hostdadin kanssa doctor's appointmentille ja seuraavat kolme tuntii nautinki sit vaan hiljasesta talosta ja frendien uusinnoista! Illalla sitten istuin vielä tavalliseen tapaan ton 2 tuntia puiston laidalla, kun tytöillä oli cheertreenit (onneks mac ja how I met your mother kulkee helposti mukana ;D), joten ihan naurettavan helppo työpäivä taas oli. Mulla on kyllä täällä tosi paljon vapaa-aikaa. Mutta hostmom juuri tossa sano yks päivä, että ei me kuitenkaan ilman sua täällä mitenkään pärjättäis.

Oijoi yks parhaista jaksoista, Chandler kylvyssä <3



Tossa ois sitte mun reittisuunnitelma huomiselle, tää tyttö lähtee nimittäin 350 kilometrii pohjoseen, Gainsvilleen, Floridan yliopistokaupunkiin ja Florida Gatorsien kotikaupunkiin. Mun hostperheen tuttu, suunnilleen mun ikänen, puoliks suomalainen M kutsu mut luokseen viikonlopuks, joten ei muutaku tien päälle! Ei varmaan tuu pariin päivään kirjoteltua, mutta reissuraporttia tulossa sitten sunnuntaina tai maanantaina!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti