lauantai 2. marraskuuta 2013

Farmer's Market

Iltaa iltaa! Eilen en kirjotellut.. en siksi että en ois ehtiny koneelle vaan just siksi että olin suunnilleen koko päivän koneella..

Tänään oli tosi chill päivä! En halunnu jämähtää vapaapäiväks kotiin, joten heti aamulla hyppäsin autoon ja huristelin Ft Piercen farmer's marketille. Tossa Ft Piercen rannassa on joka lauantaiaamu tollaset ihanat markkinat, jossa myydään kaikkia tuoreita hedelmiä ja vihanneksia, leivonnaisia ja kaikkea krääsää. Kiertelin siinä aikani ja otin aamupalaksi brownien ja diet coken! Ei varmaan hirveesti epäterveellisemmäks tost pääse :D Mut ei se oo aina niin justiinsa. Browniesta söin kuitenki ehkä kolmasosan, koska 1. se oli ihan jäätävän kokonen ja 2. siin ois ollu energiat varmaan kahelle seuraavalle viikolle.. Mut siinä istuskelin rannassa paahtavassa kuumuudessa katsellen merta ja ihmisiä lauantaiaamuna. Huonomminkin vois mennä!

Kuten kuvista näkyy, niin toi Intracoastalin vesi (ku tossa Floridan itärannikolla menee se kaistale siinä, niin vesi sen  kaistaleen ja mantereen välillä) niin ei oo yhtään sellasta turkoosia CSI Miami -vettä, niinkun se on sitten heti, kun menee sinne kaistaleelle kunnon rannalle..







Hehe nää on mun lemppareita, mis joku rändöm kattoo kameraan, 
just ku tajuu et oon ottamas kuvaa :D



Breakfast <3

Kun tulin kotiin, niin lapset oli isänsä kanssa jossain, joten sain nauttia tyhjästä talosta ja huonoista tv-ohjelmista. Illalla lähin sit vielä salille! Olipa ihanaa, ku yleensä oon aina tuol salil keskel päivää nii se on ihan täynnä jengii, nyt lauantai-iltana vikat tunnit ku se oli auki, nii mun lisäks kaks ihmistä koko mestassa.. :D Tosi hyvät treenit oli, siit tietää ku oli vaikeuksii pestä hiuksii suihkus ku ei enää pystyny nostaa käsii ylös.. Nyt tässä hiukset märkinä kirjottelen ja kohta skypetetään vielä Nyc-Jennyn kanssa. JIPPIIII enään alle viis viikkoa ja nään yhen mun parhaista kavereista Nycissä!!! <3

Oon myös tosi ilonen, koska nään ehkä vähän valoa tunnelin päässä muutenkin tän mun yksinäisyysasian kanssa!! Tunnin ajomatkan päähän on tällä viikolla tullut yks suomalainen auppari ja koko ens viikonlopuks mut kutsuttiin yhden mun hostperheen nuoremman perhetutun luokse Gainesvilleen 350 kilometrin päähän, joten ens viikonloppu menee ainakin oman ikästen seurassa!! Lisäks huomenna meen ehkä ihop-lounaalle brassien kanssa ja illalla yhen uuden jenkkituttavuuden kanssa froyolle ja leffaan mun cheertreenien jälkeen!! Siis huippua, kylläpä taas osaa arvostaa tälläsiä asioita, joita on aina ennen pitäny itsestäänselvyyksinä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti