lauantai 16. marraskuuta 2013

Tavallinen työlauantai

Kylläpä taas osasin otsikoida niin mielikuvituksellisesti, että tulee varmaan tuhansia ja taas tuhansia katselukertoja.. :DD Nojoo, vihoviimeinen tyttöjen cheergame oli tänään! Näitä on ollu koko sen ajan kun oon täällä ollu lähes joka lauantai ja tänään oli sitten kauden vika peli, jossa meijän Renegades otti koko liigan kultaisimman pokaalin! Ihan tosi se pokaali oli mua isompi, varmaan kaks kertaa niitten pelaajien kokonen.. Mutta tonne taas ajettiin vajaa kaks tuntia suuntaansa A:n ja E:n kanssa. Kotimatkalla käytiin chick-fil-assa syömässä. Toi on kyllä tosi kiva paikka, iha roskaruokaa, mut silti tuntuu jotenki snadisti fancymmältä ku mäkkäri.. :D Yritänki tääl aina viedä noit muksui johonki muualle kun mäkkäriin, koska sinne ehtii sit Suomessaki ja täällä näit fast food mestoja on oikeesti varmaan toista sataa erilaista. Ehkä suunnilleen kerran viikossa täällä siis joudutaan/päästään miten sen nyt ottaakaan niin olosuhteiden pakosta hakee fast foodii. Tää on kuitenkin vielä tosi harvoin keskiverto jenkkiperheeseen verrattuna. Paitsi nyt kun aloin laskemaan, niin oon tällä viikolla syöny viis kertaa ulkona. Ups.

Eipä kyllä mitään ihmeellistä tältä päivältä, tultiin kotiin seiskan aikaan, olin ihan poikki, joten lukittauduin mun huoneeseen kattomaan HIMYMiä netflixistä. Mun viikonloppuvapaa on tällä viikolla vähän tynkä, kun pitää huomenna iltapäivällä olla taas jo töissä, mutta ajattelin kuitenkin aamupäivällä lähtee uuden suomituttavuuden kanssa Fort Lauderdaleen beachille! Mun salapoliisitehtävät on tuottanu tulosta ja oon tosiaan löytäny kaks tosi ihanalta vaikuttavaa suomityttöä suunnilleen samalta puolelta Floridaa, joten oon tosi innoissani!! Täällä kyl nää välimatkat saa ihan uudet merkitykset, ei ois ehkä ikinä Suomessa tullu lähettyy ajaa yhteensä 320km ihan muutamaks tunniks beachille kavereitten kaa, täällä se ei ees tunnu pahalta. Tänäänkin tuli ajettua sellanen 300 kilometriä. Vähän ku ajelis joka päivä Helsingistä Turkuun pariks tunniks. Mut joo tähän toki on osasyyllisenä se, että bensa on täällä halventunu nyt entisestään. Gallona maksaa täällä suunnilleen 3,10$, mistä litrahinnaks tulee 0,61€/l.


Näyttääpäs kuvat ankeilta kun oli niin pilvinen päivä.. :D


Voi luojan kiitos sille nerolle, joka oli eristäny ton leikkialueen. Sinnehän tytöt ryntäs ensimmäisenä ja rauha laskeutui maan päälle. <3





Ei tää kuva kai selittelyjä kaipaa.. omnomnom.


Ja äääää vihaan näitä kuvia ku nää pomppii paikoiltaan enkä jaksa aina säätää.. Siis en tajuu miten blogger voi olla suosituin blogimesta ku tääl ei oikeesti mikään toimi! Asettelu on ihan helkutin vaikeeta, videoiden linkittäminen ei toimi koskaan niinku pitäis ja noi kuvat on vaan yks iso riesa. Saamari.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti