sunnuntai 24. marraskuuta 2013

First place in cheer competition!!

Alotin päivän tekemällä chocolate chip pancakeiksejä, joten eihän tästä olis voinu tulla muutaku hyvä päivä!! Lähettiin sitte K:n kanssa ajelemaan sellanen puoltoist tuntia pohjoseen tonne cheerkisoihin. Ku mentiin niin siellä oli vielä ihan sellasia miniminicheerleadereitä kisaamassa, siis ihan vaahtosammuttimen kokosia tuituitui :')) Sitte oliki jo mun nuorimman vuoro, ja älyttömän hyvin veti, vaikka on treenannu tota kisabiisiä jonku kaks viikkoa.. ja tattadaa, 2nd place tuli niille!!!

Sitte isompien (9 ja alle) sarjaan, jossa alko olee jo tosi kova taso. Siellä muitten numeroissa tytöt veti sellasia voltteja että oksat pois. Meijänki tytöt veti tosi hyvin, mutta muutaman mokan takia kaikki ajatteli jo, ettei tässä palkinnoille päästä.. MUTTA TOISIN KÄVI - ENSIMMÄINEN SIJA NAPSAHTI!!! Oli kyllä uskomaton fiilis, kun ne oli sanonu jo toisen ja kolmannen ja sit kaikki oli iha et noniin sinne meni, mutta ei, sieltä tulikin kultasin paikka! Tytöt oli tosi innoissaan ja niin myös mä, kun vihdoin tää cheerkausi on ohi :D No eiku olin oikeesti tosi ylpee molemmista tytöistä, koska ne on tehny tosi lujasti töitä ton eteen. Matkalla pysähdyttiin vielä syömään Cracker Barrelissä, joten joo tuli taas syötyy ulkona noin miljoonannen kerran tällä viikolla!

Nyt tulin just saunasta ja lukittauduin mun huoneeseen nauttimaan vapaaillasta netflixin ja HIMYMin seurassa!

Nonniin kuvia sitten, reipas olin tänään kun jaksoin kantaa mun minijärkkäriä messissä!!

Ensin pienemmät..







...ja isommat..









2 kommenttia:

  1. Onnea tytöille, onnea taustajoukoille!!!

    VastaaPoista
  2. Voi niin ihania ja värikkäitä kuvia :D Niin suloiset tytöt sulla!

    VastaaPoista