sunnuntai 3. marraskuuta 2013

Movie Night

Mun pitää olla reilun neljän tunnin päästä pakkaamassa tytöille lunch boxeja, joten nyt tulee vaan supersuperpikapika kuulumiset!

Tulin just kotiin, olin R:n kanssa syömässä, froyolla ja leffassa, aika hyvä setti! Tutustuin R:ään tuolla brunssilla pari viikkoa sitten, siis ihan mahtava tyyppi! Ja juu kyllä kaikki huolestuneet, tein kyllä harvinaisen selväksi että en oo available like that ollenkaan ja ehkä just siks oliki ihan sairaan kivaa. On se outoo, ku Suomessa jos tapaa jotai uutta ihmistä kahestaan nii oon aina kyl ihan tosi hermostunu ja sit täällä, vaikket tiedä mistään mitään ja et voi ees käyttää sun äidinkieltä, nii ei tommonen hermostuta.. Ehkä se on niin, että se on oikeesti mulle niin pelottava tilanne, että se menee jo sen kynnyksen yli, että hermostuttaa jo niin paljon ettei sit hermostutakaa ollenkaan. Tai sit vaan oon jo kokenu niin monta hermostuttavaa tilannetta, että oon tullu jo immuuniks.. Suomessa mä en ees IKINÄ ees pistäis itteeni tälläseen tilanteeseen. Mut I tell you, siin vaiheessa ku oot melkeen kolme kuukautta viettäny melken kaiken vapaa-ajan "työpaikalla" niin yhtäkkii sitä tekeeki oikeesti uskomattomia juttuja.

Mutta pointti oli se, että mulla oli ihan sairaan hauskaa tänään! Juttuu ois riittäny vielä vaikka kuinka paljon, mutta yö tuli vastaan..  Käytiin fancysti mäkkärissä syömässä, josta ajettiin froyolle Tutti Fruttiin! R tuntee ton omistajan, ja sen kanssa hengailtiin hetki siellä. Mun oikeesti tosi terveellinen viikko päätty siis hienosti tähän mäkki + froyo satsiin :DD Mut ahh se cheesecake + peanut butter froyo brownie-paloilla, m&millä, vaahtokarkeilla ja valkosuklaalla oli sen arvosta. Huomenna sit ehtii salille.

Kuviakin ois muutama mut en nyt kykene siirtää niit tosta pienemmästä omenalaitteesta tähän isompaan, koska pakko päästä nukkumaan! Kaikkea muutakin puuhasin tänään, mutta kirjottelen paremmin huomenna.. Nyt nighty night kaikki tyypperöt tällä puolella Atlantia ja ihanaa maanantaihuomenta Suomeen! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti