maanantai 4. marraskuuta 2013

Day 77

Noniin, tänä tuli taas nukuttua enemmän ton ekan aamuisen työtunnin jälkeen, kun ennen sitä.. :D Mut siinä kahentoist jälkeen kun heräilin, niin pesin pari koneellista pyykkiä ja kävin salilla - perus aupparimaanantai! Kun tytöt tuli koulusta, niin syötiin left overeita kun nää oli eilen hakenu Olive Gardenista ruokaa, ja hostmom oli sattumalta ottanu mulle just sen annoksen mitä yks päivä himoitsin mainoksesta, mozzarellakanapastaa omnomnom! Jaksoin kyllä siitä taas vajaan puolikkaan, ku oli taas niin jäätävän kokonen..

Meijän cheertreenit alko eilen ja tänään oli toiset. Hihiih oon niin innoissani! :D Siis se on kyllä enemmän sellasta hauskan pitoo ku mitää todellist kisaamist, ollaa kuitenki ne 16+ siel kisois eli oikeestaan eläkeläiset.. Oon koko porukan pienin, joten voitte vaan arvata mitä tapahtu kun alettiin tänään miettii flyerii stuntteihi. Mut olin vaan että NOPE not gonna happen.. :D Sain kuitenki kärkipaikan kolmiosta ja oon jonon etummaisena, joten woopwoop, kaikki tanssi-ihmiset tietää millasii kunnioit nää on.. :D Kyllä sitä voi ihminen olla tyhmistä jutuista ilonen. Mut joo kahet treenit takana ja koko performance alkaa olla kasassa! Tuolla cheerpiireissä oon kaikille Kat :D Ne ei kykene mun nimeen, joten eka olin vaan "the nanny", mut sitte joku halus vaihtaa sen, ja jostain tuli Kat. :D Sillä mennään siis! Toi porukka on kyllä loistava!


Noniin eipä taaskaan ollu mitään elämää järisyttävämpää sanottavaa, täällä menee kaikin puolin ihan mahatavasti! Eilen käännettiin kelloja ja nyt on ihanaa, kun aamulla kun seiskalta tästä lähdetään, niin on jo ihan valosaa, kun ennen on ollu pilkkopimeetä! Nyt The Voice ja sit vois tsemppaa aikasin sänkyy ni olis sitte kivan pirteenä taas aamulla matikan tunnilla!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti