lauantai 23. marraskuuta 2013

Girls' night out


Päivä oli taas vaihteeks täynnä cheertreenejä, mutta mikäs tuolla puistossa istuskellessa! Iltapäivästä sitten hostmom lähti E:n ja A:n kanssa jo ajamaan pohjoseen, jossa cheercompetition on huomenna. Minä ja K jäätiin vielä koiravahdeiksi ja ajetaan sitten perässä aamulla kannustamaan nuorempia tyttöjä. Tämä siis tarkottaa että meillä oli K:n kanssa rauha talossa ja saatiin viettää kunnon tyttöjen ilta!! Tänään mun työpäivä oli siis sitten dinner Friendly'sissä ja sen jälkeen Hunger games catching fire, eli ei voi kyllä valittaa! Toi leffa oli kyllä loistava, mut jotenki tuntu vaan puolikkaalta tarinalta, niiiin paljon asioita jäi ihan auki.. mut ei auta muutaku odottaa seuraavaa tai lukee kirja.. odottaa siis seuraavaa.
Kauden vihoviimeiset cheertreenit!!

Friendly'sin menu.. Oon syöny niin paljon roskaruokaa että otin vaihteeks vähän terveellisemmältä kuulostaneen chicken and mashed potatoes vaikka toi oman hampurilaisen kokoominenkin kuulosti hauskalta.. unohdin kyllä selkeesti, että ollaan kuitenki Amerikassa, joten se ton annoksen terveellisyydestä! That is a lot of chicken right there.. ja deep fried of course mitenkäs muutenkaan!

Tää mun vanhin hosttyttö on kyllä niin ihana, sen kaa on tosi kiva viettää aikaa ku huomaa et se nauttii ku pääsee tekee vähän isompien tyttöjen juttuja rauhassa, koska niin paljon mennään kuitenki yleensä noitten pienempien ehdoilla. Nyt tultiin just leffasta kotiin ja roudattiin sen patja mun lattialle, koska pidetään sleep overit mun huoneessa!! :)



Tälläset viestit hostmomilta on kyllä parhaita! 
Harvinaista herkkua kyllä, mutta sitäkin herkullisempaa :)





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti