maanantai 14. lokakuuta 2013

Dancing in FL

Taas olis hirmusti asiaa, muttei yhtään kuvaa, joten sorry!

Ensinnäkin - mun poikaystävä, isosisko ja siskon poikaystävä bookkas tänään lennot tänne tammikuulle!! Pidän 8 päivää lomaa, joista suurin osa vietetään Orlandossa ja sitten pari yötä Miamissa South Beachillä. Iha älyttömän siistii, ei voi jotenki ees ymmärtää :D Ensinnäki et tuun oikeesti näkee mulle tosi rakkait ihmisii, ja toisekski et lomaillaan oikeesti me neljä Floridassa, loistoporukka kasassa :) JIIIIII!! Ja sitten mun sisko jää vielä viikoks mun seuraks, vaikka mun pitää palata töihin, mutta onneks kaikki päivät vapaata ja ehkä jokunen iltakin.

No sitten vanhemmatkin oli vähän innostuneet ja seuraavaks kuulen, että neki on bookannu tänne lennot!! Ne tulee helmikuussa, jolloin en kyllä voi pitää lomaa, mutta ne tulee tähän aika lähelle hotelliin, joten voin viettää mun jokapäiväset 9h vapaat + pidennetyn viikonlopun näitten kanssa. Ihan huippua!!

Mulla riittää kyllä huippuseuraa tälle talvelle! Joulukuun alussa meen yhen parhaista kavereista luo Nyciin, joulun jälkeen tää aikasemminkin mainittu Niko tulee tänne takas pariks viikoks, sitte tulee tää loistoporukka ja parin viikon päästä vanhemmat! Suomiseuraa riittää siis yhteensä kolmeks kuukaudeks, ihanku en ees olis missään eristyksissä toisessa maanosassa! Ja tää tulee kyllä hyvään kohtaan, koska monelle aupparille toi 3-6kk on se vaikein aika. Kun mun vanhemmat lähtee niin mulla onkin enää alle puolet jäljellä. Tosin voi olla myös aika tyhjä olo sitte, ja hyvästit pitää jättää kaikille toisen kerran..

Nukuin viime yönä kolme tuntia, joten jatkoin yöunia aamutöiden jälkeen. Aamupäivällä suuntasin salille ja päivällä pesin pyykkiä. Ja just äskön tulin mun ekalta tanssitunnilta täällä!! Tääl ei hirveesti oo noit tanssikouluja vanhemmille, koska harrastukset on täällä koulun yhteydessä. Ollaan tutkailtu näit pitkään hostmomin kanssa ja menin nyt kokeilemaan sellasta, joka vaikutti parhaalta mahdolliselta. Tanssikoulu on noin 40min ajomatkan päässä Fort Piercessä. Kun tulin sinne sisään, tanssikoulun omistaja (?) iha innoissaa toivotti mut tervetulleeks ja esitteli sitten opettajalle. Tiesin jo valmiiks, että toi tulee olee helppo tunti, vaikka oli noilla korkein taso ja sitä se tosiaan oli. Opettaja oli varmaan mun ikänen ja ton tunnin perusteella myös mun tasonen. Muut kuus oppilasta oli jotain varmaan välillä 14-17 ja ihan alkeistasosia. Mutta ne oli ihania!!! Kaikki tuli heti esittelee ittensä ja juttelee, ja tietysti oli taas kerran hirveen kiinnostuneita mun suomalaisuudesta. Tää nyt ei ehkä liity asiaan, mutta ei ollu todellakaan mitään sellasia "skinny bitchy cheerleaders" -meininkiä, vaan ne oli melkein kaikki sellasia pullukoita sellasissa isän vanhoissa vaatteissa. Mut toi tunnelma tuol tunnilla oli ihan loistava!! Kaikki ties kaikkien nimet ja oli kavereita keskenään ja opettaja myös.

Tunti oli contemporarya ja tanssittiin joululauluun sellasta kyllä tosi kivaa sarjaa, vaikka superhelppo olikin. Oli ihanaa päästä tanssimaan monen kuukauden tauon jälkeen, mutta toisaalta tuli taas entistäki ikävämpi omaa treeniporukkaa.. Sieltä ne kohta lähtee taas ihanaan Puolaan MM-kisoihin ja mä en oo mukana ;(( Tänne lavalle kun voisin palata nyt vaikka ihan vaan kolmeks minuutiks..

En oo ihan varma meenkö tonne ens viikolla, tiiän etten kuulu tolle tunnille, mutta porukka oli kyllä ihan loistavaa ja nautin tunnista. Ainiin ja paras osa oli, että tanssitunnin lopuks ei tullu aplodeja niinku yleensä vaan rukous. Yhtäkkiä kaikilla oli kädet ristissä ja rukoiltiin, että joka viikko kun tullaan tänne, tultais paremmiks tanssijoiks ja paremmiks ihmisiks Jumalalle ja kaikenlaista muuta. Hämmennyin kovin, mutta hienosti osasin play along. Niin jenkkiä..

Tänään täyty turvautua googlekuviin!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti