sunnuntai 13. lokakuuta 2013

Tässä minä nyt olen -video

Vapaapäivä ja ei mitään suunnitelmia! En kuitenkaan halunnu maata koko päivää mun sängyllä, joten tomerana pakkasin kaikki tavarat ja lähin beachille! Ennen uloslähtöä tein kuitenki pikasesti tälläsen minivideon :))) Joku (ainakin minä nyt ku tätä katon..) varmaan saa tästä iloa vaan sen takia, että puhun yksinäni kameralle, onhan se kovin hauskaa, mutta hyvä sitten niin.. :D Tykkään ite hirveesti kattoo muitten auppareiden videopostauksia, katotaan jos ite joskus kykenisin sellaseen kunnolliseen.. :D Olis tosiaan voinu vaikka esim tätäkin suunnitella ees viis sekunttia, niin ei tarvis koko ajan olla että ööö ja pysyisin kuvan rajojen sisäpuolella ja kaikkea muuta kivaa, mut käytin tähän tasan 1.31 aikaa mun vapaapäivästä joten tässä tulos..



.. kun tämä oli nopeasti ohi niin pääsin käyttämään mun aikaa oleellisempaan:








Hehh oli pakko käydä hakee KFCstä ruokaa ja sain tommosen ihan jäätävän ison boksin kanaa ja ranskiksia. Jaksoin melkeen puolet, vaikka mä jaksan paljon.


11 kommenttia:

  1. Vooi ootpas söötti :D Olin ajatellu sun äänen iha erilaiseks, mutta niin se yleensä menee... Oon kyllä niin kateellinen että sä voit mennä biitsille vaan. MÄ RAKASTAN BEACHIÄ :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihihh joo tiiän fiiliksen, menee iha uusiks kaikki kuvitelmat.. :D Joo se on kyllä ihan huippua! Jos tälleen bloggerin kautta vois lähettää vähän lämpöasteita ja valkosta hiekkaa niin ne olis jo matkalla!!

      Poista
  2. Mian sanoja lainaten: Vitsi oot söötti! Oot niin ihanan positiivisen olonen :) Tulee aina niin kesäfiilis kun kattoo näitä sun kuvia ja lopulta iskee karu totuus kun kattoo ikkunasta pihalle, haha! :D

    VastaaPoista
  3. oi rakaas sun hiukset <3 PITKÄT! ja ihana kuva biitsiltä... pus <3

    VastaaPoista
  4. tää videopätkä oli kyl kivaa vaihteluu, enemmä vaa tälläsii!:)

    VastaaPoista
  5. Hihhih tänks! :') Joo ei voi kyl valittaa näist olosuhteist täällä, kyllä kelpaa.. Oukkidoukki, yritän henkisesti valmistaa itteeni yhteen kunnolliseen videopostaukseen :D Tuntuu ain nii idioottimaiselt tehä näit ja postata näit, vaik niit on sit aina kuitenki mielenkiintost kattoo.. :D

    VastaaPoista
  6. Voi kääk kun tuli ikävä kun kuuli sun äänen :') haleja <3

    VastaaPoista
  7. Hihi tua :D mul on niin ikävä teijän kaa treenaamista ;(( hugs and kisses! Ja kuka oletkaan, voi kiitos :') täällä kyllä tuntuu että koko ajan näyttää ihan järkyttävältä, ku on niin kuuma ettei voi pukeutuu mitenkään kivasti ja hiustenlaitto on ihan turhaa, meikkaamisesta puhumattakaan.. :D Mutta näillä mennään!

    VastaaPoista
  8. Oon lukenu kaikki sun postaukset siitä lähtien ku kirjotit vikoista päivistä Suomessa! On kivaa lukee mitä sulle kuuluu, ja ehkä olla samalla myös vähän kateellinen.. :D muistan niin hyvin sen apinoiden hoitaja unelman, suunniteltiin sitä ihan fiiliksis yhessä ;P oot ihana :)

    VastaaPoista