maanantai 21. lokakuuta 2013

I'm in a cheer squad!!

No huhhuh, tänään mä taisin olla se, joka nousi sängystä väärällä jalalla. Koko päivän teki vaan mieli sulkeutuu johonki maan alle ja olla vaan olematta :D Ilman mitään syytä, tiiättekö ku joskus on tollasii.. Aattelin piristää itteeni salilla heti aamusta, mut eihän siitkää tullu yhtää mitää - painot tuntu seittämän kertaa kovemmilta ku mitä numero näyttää ja spinningpyörän selässä minuutit mateli hitaammin kun koskaa. Olin varmaan 45 minuuttia, jonka jälkeen yksinkertasesti kävelin ulos, ei siitä tullu yhtään mitään. Tulin kotiin, vaihdoin yökkärin takas päälle, söin mun geishoja ja tuijotin prettylittleliarsia peiton alla. Ennen tänne tuloa en juuri ollut kuullut koko sarjasta, ja nyt yhdeksän viikon aikana oon kattonu melkeen neljä kokonaista tuotatantokautta, ja just pääsin samaan tahtiin ensiesitysten kanssa, joten huomisesta eteenpäin voin jatkaa tätä telkkarista!! PLLn lisäks pesin vähän pyykkiä, skypettelin Suomeen ja varattiin viimenenkin hotelli meijän tammikuun lomalle!! Minä, mun poikaystävä, isosisko ja sen poikaystävä: kuus päivää Orlandossa ja kaks Miamissa South Beachillä. Huippuu!

Vielä neljän aikaan olin valmis katoomaan maan alle, ja vaan valmistauduin pahimpaan, kun lähin hakemaan tyttöjä. Mut ei, tytöt oli ihan enkeleitä ja mun päivä lähti vaan nousuun tosta!! Vanhemmat oli koko illan poissa, mutta syötiin homemade-burgereita ja jätskiä. Tytöt oli tehneet kaikki matikan läksynsä bussissa, mikä helpotti läksyurakkaa, joten tehtiin vaan spelling and reading, ja tytöt teki töitä tosi hienosti! Läksyihin meillä menee yleensä tunnista kahteen tuntiin.

Läksyjä ja jätskiä!

Eilen tyttöjen cheerleading-liiga postas facebookkiin, että aikoo kasaa 16+ tiimin kisoihin, jotka on kuukauden päästä. Olin ihan että I'm in!! Tänään oli nopee meeting tosta puistossa, treenit alkaa loppuviikosta, oon niin innoissani!! :DD Tää on vähän tällänen former cheerleaders league, mukana noitten tyttöjen valmentajia ja joitain äitejä. Tulee kyllä orastava ikäkriisi, kun 5-vuotiaitten äidit ei oo enään merkittävästi vanhempia.. Ja mä oon kaikille "the nanny", koska nää ei vaan pysty sanoo mun nimeä :D Nyt kun tulisin tänne, niin käyttäisin kyllä mun toista nimeä kutsumanimenä, mutta nyt ei oikeen voi enää vaihtaa :D Karitasta saa kyllä sellasia väännöksiä, että hyvää päivää.. Yleensä oon Karidan tai Kariitta tai jotain tollasta, mutta oon vaan että yeah close enough :D Joillekki oon vaan K.

Mut hiphuraa oon niin innoissani, että pääsee taas cheeraamaan pitkästä aikaa! Ja tytöt oli taas niin ihania tänään! En ois kyllä aamulla ikinä uskonu että tästäki voi tulla hyvä päivä :D Nyt the voicea koko perheen voimin! Ja tähän vähän throwback cheerfeelistelyä kevään lätkän MM-kisoista, oli kyllä yks hienoimmista kokemuksista ikinä..


Mistähän valkovenäjä-ranska pelistä tää on ku tyhjiä penkkejä ja meininki nollassa.. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti