perjantai 11. lokakuuta 2013

Only Girls Allowed

Olipas taas hyvä päivä! Aamupäivällä tapahtui vain pyykkiä ja vähän lisää pyykkiä. Ainiin ja olin tänään superreipas, halusin saada jotain aikaseks, joten siivosin ja imuroin "mun ja lasten" minivanin! Kyllä sieltä sitä roskaa löytyki ties kuinka pitkältä ajalta ja hiekkaa varmaan kuus ämpärillistä. Mutta nyt on taas siistiä! Ainakin viikonlopun yli..

Ja sain sovittua mun viikon loman tammikuulle, kun mun ihanat suomi-ihmiset tulee!! Joten jee tästä tulee oikeesti totta, ihan kreisiä! Ja lisäks, aattelin lähtee käymään nycissä Jennyn luona tässä joku viikonloppu. Lennot maksaa satasen ja luksusmajotus Manhattanilla Jennyn fatboylla on ihan ilmasta, joten miksipä ei! Millon pääset yhen parhaimmista kavereista kanssa nyciin satasella?!? Niinpä niin. Ja pääsen vielä näin läheisen ihmisen luokse pariks päiväks keskellä mun erakkovuotta, tuun varmaan pitää kädestä kiinni koko viikonlopun.

Vanhemmat lähti tänään viettää vähän omaa aikaa, joten meillä oli kunnon tyttöjen ilta. Hain tytöt bussilta ja kun tultiin kotiin, mun laittamat fajitakset odotteli valmiina pöydässä. Syötiin ja lähdettiin puistoon, johon tytöt on toivonu jo pitkään. Leikittiin siellä ihan hyvä tovi, tultiin kotiin ja syötiin jätskiä c(: Hostmom oli ostanu meille tavarat valmiiks tollasiin halloween-kransseihin, joten askarreltiin loppuilta. Tytöt tykkää askarrella tosi paljon ja must on ihanaa päästä väkertämään kaikkia juttuja pitkästä aikaa!! Lopuks vielä siivottiin yhdessä kaikkien huoneet ja lösähdettiin sitten sohvalle popparien kera kattomaan monsterit inc.iä :)

Ainiiiin ja me mennään parin viikon päästä Disney Worldiin!! Jippiii rakastan sitä paikkaa! Oon kyllä sitä mieltä, että jokaisen Floridaan tulevan tulis käydä ainaki Magic Kingdomissa ja Universsalsseilla, on ne niin maailmaa avartavii kokemuksia :D Disneyn Hollywood Studios on kyllä myös ihan huippu ja tammikuussa pääsen toivottavasti testaamaan uuden Harry Potter -puiston!! Teen tässä jossain vaiheessa sellasen "turistina floridassa" -postauksen, jossa sitten enemmän näistä puistoista..

OLIPAS HYVÄ PÄIVÄ! :) Vitsi mä kyllä tykkään asua täällä. Että olin kekseliäs, kun tajusin tälläseen lähteä..




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti