maanantai 7. lokakuuta 2013

Pyjamabanaani

Hehehh kello on täällä 3.20pm ja makoilen mun sängyssä yöpuvussa :') Rankkaa tää aupairin elämä!! Sain tosiaan tän aamun vapaaksi, koska tein lauantaina töitä. Heräsin ysin maissa ja seuraavat viis tuntia skypettelinkin sitten Suomeen, niin että mun mac-parka hurruutteli jo kuoleman partaalla. Ekaks skypettelin mun isosiskon ja koiran kanssa. Jos kaikki menee hyvin ja meijän masterplanit toteutuu niin mun poikaystävä, sisko ja siskon poikaystävä matkaa tänne tammikuussa!! Todennäkösesti ensin yksin sisko viikoks niin että oon vielä töissä, sitten pojatkin tänne ja mennään viikoks ihanaan hotelliin orlandoon tai miamiin, jonka jälkeen poikaystävä jää sit ehkä vielä viikoks mun seuraks. Huippua!! :)

Siskon jälkeen skypettelin Oulan kanssa, sitten Jennyn ja sitten Sarlotan! (Anteeks käytän nyt teijän nimiä täällä, en jaksa kirjottaa paraskaveri1 ja paraskaveri2..). Jenny asustelee tällä hetkellä Manhattanilla tanssimassa, ja on ihan huippua kun ollaan samalla aikavyöhykkeellä! Sarlotan kanssa oon viimesen parin vuoden ajan hengannu enemmän ku varmaan kaikkien muiden ihmisten kanssa yhteensä, ja nyt on kyllä outoa kun voidaan jutella enää skypen kautta.. On kyllä hassua, meillä oli lukiossa (ja on edelleen) tällänen neljän tytön porukka, joiden kanssa oltiin yhdessä kyllä aamusta iltaan viikonloppuja myöten aina koulussa ja treeneissä ja vapaa-ajalla. Ja sitten tuli syksy 2013. Yks muutti New Yorkiin, yks Turkuun, yks Floridaan ja yks on enään Helsingissä. Ahh I miss you guys so bad <3

Viiden tunnin skypesessio loppu tossa pari tuntia sitten. Se fiilis on niin outo ku suljet sen skype-puhelun. Ihanku olisit just ollu taas Suomessa ja ihan messissä kaikista juoruista ja uusimmista tapahtumista ja tsädääm sit ootki yksin Floridassa. Ei yksinkertasesti huvittanu mennä tänään salille, joten en mennyt. Se ei saa olla pakkopullaa! Oon sitä mieltä, ettei sinne ikinä pitäis mennä siks että pitää mennä, vaan koska haluu mennä. Katsotaan siis huomenna uudestaan.

Enpä ehtinyt kirjottaa tätä loppuun iltapäivällä, joten jatkuu nyt illasta. Kun oltiin saatu läksyt tehtyä, niin pelattiin koko ilta A:n ja E:n kanssa monopolia. Hehee oon kyllä niin voitolla ;D Nyt alko just the Voice, mikä tarkottaa mun työpäivän loppumista, koska muksut liimautuu kyllä ihan tohon telkkarin ääreen.

E:n math worksheet oli jäänyt kouluun, mutta superaupair rientää hätiin ja tekee ihan oman! 
Tosi luova olin sanallisten kanssa..




1 kommentti: