lauantai 15. maaliskuuta 2014

Day 208

Viuuh tästäkin päivästä selvittiin! Työpäivä alko seittemältä ja loppuu nyt kymmeneltä. Aamulla lunchboxit valmiiks, tytöt autoon ja kaverin kautta ratsastamaan. Kaverin koiranpennut oli taas kasvanu ja tuitui ku ne oli jo isoja ja sulosia!!! Sit tytöt jäi ratsastamaan reiluks kolmeks tunniks, joten kiva tauko mulle. Kävin yhellä moolilla vähän pohjosempana, missä en ollu koskaan ennen käyny. Ostoksina kyllä pelkästään yhden dollarin iPhone-kuoret, ku pelkään että ehin rikkoo ton ennenku löydän jotkut hienot. Mut tosiaan, dollarikaupasta saa täältä vaikka minkälaisia kuoria, 75 eurosenttiä kappale. Rossilta yritin löytää jotain ostettavaa piristämään mun päivää, mut mikään ei sit kuitenkaan lähteny mun mukaan.



Hain tytöt ratsastamasta ja tyttöjen kaveri tuli meille leikkimään. Noi myy koulun kautta suklaita, niinku mekin joskus ala-asteella myytiin niitä isoäidin suklaakeksejä ja niitä toffeita siinä vihreessä rasiassa, niin tyttöjen kaa mentiin sitten door to door politiikalla meijän neighborhood ja ne myi kyllä ihan älyttömän paljon! No jenkeissä kuitenkin ollaan ja suklaa kyseessä.. Tossa tuli kyllä kans aika hyvä kävelylenkki! Sen aikana hm oli heränny ja laittanu dinnerin valmiiks, syötiin kaikki mac&cheese yhessä ja sitten hm lähti taas töihin, kaveri kotiin ja me jäätiin tyttöjen kanssa siivoomaan meijän huoneita.
Tän selittää ylihuominen St. Patrick's day. 
Täällä sitä juhlitaan ihan tosissaan ja tänään alotettiin vihreillä pannukakuilla!

Meijän ihana Sierra-koira <3 Tuitui oon aina ollu pikkukoiraihminen, mut siis tää on niin ihana ku se tekee ihan mitä siltä pyytää?! Voi olla ulkona vapaana, tulee aina kutsuttaessa yms. Olis mun sisulla kotona vähän opittavaa :D<3 Mut ei kukaan kuitenkaa mun sisuu voita <3 Mut Sierra on kyllä helpottanu mun koiraikävää huimasti.

Siivousten jälkeen tytöt sai mennä vielä tunniks kaverilleen, vaikka olikin tosi myöhä. Vein ne, nautin tunnin hiljasuudesta, puhuin Oulan kanssa (oli kyllä taas niin päivän kohokohta) ja hain tytöt takasin kotiin. Sit oliki jo kello yli yheksän, tyttöjen nukkumaanmenoaika ja nyt peittelin ne just nukkumaan. K on tän viikonlopun koulun kanssa leirillä Key Westissä, joten mulla vaan pienemmät hoidettavana! 

Tänään on kyllä taas kuultu miljoona tappelua, valhetta ja itkua. En tiiä miten noitten tyttöjenki pää kestää sitä että koko ajan niitten naama on mutrulla, nauttiikohan ne tälläsistä lauantaista ollenkaan? Aina ku on kavereita kylässä niin jostain ne saa aikaan ihan jäätävän tappelun ja aina joku itkee. Jotenki oli taas tosi rankka päivä mulle, ärsyttää olla koko ajan komentamassa. Huomen vielä toinen viikonlopputyöpäivä, katotaan mitä siitä tulee!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti