sunnuntai 23. maaliskuuta 2014

IMAX

Upsiiis viime blogipäivitiys keskiviikkona :DDD On ollu vähän puuhaa tässä! Joka ilta tullu myöhään kotiin ja siin vaihees ku tietää et on < 5 tuntii nukkuma-aikaa ennen töitä nii tää on kyllä viimenen paikka tullu kuluttaa niit tunteja.. Mut kirjotanpa nyt vaikka perjantaihin asti ensin ja eilisestä kohta erikseen, koska oli aika siisti päivä!!!

Työpäivät meni loppuviikosta ihan tavalliseen tahtiin ja vapaalla olin perjantaiaamun jälkeen. Koko perjantaiks mentiin sit Randyn kanssa West Palm Beachille, joka on tossa tunnin päässä ensimmäinen iso iso kaupunki. Käytiin shoppailemassa mun E:lle synttärilahja ja käytiin kattoo Divergent IMAX-leffana. IMAXii ei oo Suomessa, mut oli kyllä tosi loistava!! Paljon kivempi ku 3D. Screeni on ihan jäätävän iso ja silleen vähän kupera (kovera? mites nää ny menikään..) ja äänet oli vielä tavallistaki paremmat. Muutenki toi leffateatteri tuolla on tosi upee, näyttää ihan joltain ikivanhalta ooperatalolta. Leffa oli kans tosi hyvä, parempi ku odotin!



Leffan jälkeen mentiin sit cheese cake factoryyn syömään. Oon tästä täällä pari kertaa jo hehkuttanu, mut on kyllä varmaan mun lemppariravintola täällä. Ihanaa mozzarella-tomaatti-basilika -pastaa ja cookie dough juustokakkuu. OMNOM. Istuttiin tuol monta tuntii ja oli taas vaihteeks tosi kivaa, mua alko sattuu jo ihan sikana kasvolihaksiin ku olin nauranu niin paljon. Randystä on kyllä viimesen parin kuukauden aikana tullu mulle tosi läheinen täällä, meil on aina ihan sairaan hauskaa yhessä. Kotona olin taas joskus way too late, mutta oli kyllä ihan loistava perjantai. 

Tuitui tuolla West Palm Beachillä on sellanen koirakauppa, missä pennut on tollasissa pinnasängyissä. Tuituitui..




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti