keskiviikko 26. maaliskuuta 2014

Hullunkurinen työpäivä

Niinkun eilen kirjotinkin, niin tänään aamulla herättiin sitten sellasiin 10 asteen lämpötiloihin. HYI HITTO :D Tääl ei tietenkää mitään lämmitellä ja mul on ikkuna silleen pysyvästi vähän auki, joten herään sit aamulla sellasena jääkalikkana. Päivän lämpötilat ei sitte noussu jonkun 19 yläpuolelle ollenkaan. Kai tää on vaan tätä floridasäätä, et yheks päiväks tulee tällänen ja huomisest eteenpäin mennään sit taas helteessä tavalliseen tapaan. Täytyy kyllä sanoa, että vaikka aupparijärjestöt aina mainostaa, että osavaltiolla ei oo mitään väliä - ja tää onki tosi totta jos ajattelee perhettä, monelle täydellinen perhe löytyy ihan muualta kun Kaliforniasta, Nycistä tai Floridasta - mutta täytyy kyl sanoo et mulle tää helteinen ja lähes aina aurinkoinen talvi on kyllä antanu ihan sairaasti voimia, oon niin huono selviytymään mistään pimeen keskellä, kaikki vaan vaikuttaa aina pahemmalta kun on pimee ja kylmä. Unelmana on aina ollu päästä johonki skippaamaan ees yks talvi, ja sen unelman pääsin toteuttamaan. Oon nauttinu joka ikisestä talven hellehetkestä, koska ens talvi tulee olee varmasti pahin koskaan. Ihan tosissani harkitsen jo muumien tapaan talvehtimisvaihtoehtoa peittojen alla..

Tänään oli niin hassu työpäivä.. Olin aamukuljetusvastuussa, joten kun omat tytöt oli saatu lähtövalmiuteen niin ajettiin parin kaverin kodin kautta noukkimassa lisää tyttöjä kyytiin. Tonne ajaa aina 45 minuuttia yhteen suuntaan, joten ihan hyvän tovin vie tää kuljetusoperaatio vielä kavereiden kotien kautta, mutta ei haittaa, tästähän mulle palkka maksetaan! Päiväks menin Randylle: pidettiin kotipäivää kun oli niin kylmä, katottiin leffoja ja tilattiin ruokaa, ettei tarvinnu ees sen takii poistuu ovesta ulos kylmään. Siinä tekstailin taas tyttöjen kavereitten äitien kanssa, joista yks tarjoutu ottaa tytöt pariks tunniks, joten ehin hengailla kotonakin hetken ennen kun menin tyttöjä hakemaan. Siellä olin sitten hakemassa tyttöjä ja Katja oli hakemassa omaansa, kun tytöt alko pyytää et josko vois vielä leikkii hetken kavereiden kanssa. Nää on leikkiny joka päivä täl viikolla 8am-6pm yhessä, eikä tänään tääkään ollu tarpeeks?!? No mikäs siinä, kouluaikana on niin vähän aikaa kavereille, että pidettiin pikapalaveri Katjan kanssa ja Katja otti sit vielä mun tytöt pariks tunniks niiden taloon. JES :D Mun vapaa siis jatkuu vaan.. Kävin kaupassa hostmomin pyynnöstä ja soitin vielä Randyn mun kanssa jätskille, kun en jaksanu ajaa vielä kotiin.

Sit vihdoin tyttöjä jakemaan 8pm maissa. Käytiin kotimatkalla hakemassa publixista tytöille subit huomiseks lounaaks horsecampille ja kun päästiin kotiin, niin oli kyllä aika naatteja tyttöjä. Ruokakaupassa lasten kanssa saa kyllä aina säälivimmät ja ihailevimmat katseet.. Kai se on näky kun mun ikänen kulkee käsikädessä pienten, mut kuitenkin noin isojen kanssa myöhään illalla ostamassa ruokaa. Varsinki niiltä vanhoilta ihanilta mummomyyjiltä saa sellasia ihania "hang in there" -katseita. Harkitsen sellasen "these are not mine" -paidan ostamista. Heh mummoista tuli mieleen et yks päivä naurettiin D:n kanssa kun publixit on täällä sellasia mummojen klubeja. Keskel päivää ne vaan siel hengaa ja sosialisoituu. Tosi ihanaa porukkaa kyllä, mäki voisin mennä sinne aina hengaa ku ne on niin mukavii!! Ja publixin henkilökunta on aina niin mahtavaa.

Kun pienet sain sänkyyn niin pakkailin vielä tyttöjen laukkuja huomiseks. Niillä on horsecampillä sleepover, joten mukana pitää olla vähän sitä sun tätä. Vanhemmat kun ei oo taas kotona niin meitsi hoitaa! Eli tänään olin töissä kaks tuntia aamulla ja kaks tuntia illalla. Not too bad.

HANNA TULEE HUOMENNA :DD WTF?! Ihanaa!!! Aamukuljetuksien jälkeen oon kai off, treeneissä käyn vielä ja sit lähen ajaa Fort Lauderdaleen sitä vastaan. Mulla on perjantai myös off, joten jäädään yöks etelään, niin voidaan siellä shoppailla perjantai. Sit tuun töihin taas, mutta pari päivää pitäis olla ens viikolla vapaata, niin sit varmaan suunnataan taas Orlandoon! Blogi jää todennäkösesti vähän vähemmälle huomiolle tässä, kun on hirmusti tekemistä kun töiden lisäks sisko täällä, mutta ne kaks tai kolme ihmistä jotka oikeesti seuraa mun kuulumisia niin voi seuraa mua vaikkapa instagramissä (kkarkki), minne päivitän puuhasteluja sit ainakin!

Siis anteeks mul ei nyt oo yhtäkään kuvaa tältä päivältä.. ei vaan oo..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti