sunnuntai 9. maaliskuuta 2014

Strawberries!!

Vapaat ohi ja takas töihin, mutta oli kyllä tosi kiva päivä lasten kaa! Vähä väsytti aamulla ku kasin aikaan nousin töihin. Paistoin tytöille pannukakkuja niinku joka sunnuntai, A:n tutor tuli käymään ja aamupäivällä leikittiin pihalla asfalttiliiduilla. Tuli niin lapsuus ja mummola mieleen! Mä sain lähtee käymään treeneissä päivällä, onneks, toi sunnuntain tunti on niin paras ja tänää oli taas tosi kivaa. Siel on niin loistavaa porukkaa ja tosi kova workout. Harmi, et oon joutunu olee nyt melkeen aina sunnuntai töissä, niin että joudun ottaa joko jonkun tytöistä mun mukaan tai jättää ne kotiin keskenään (hostmom kyllä kotona, mutta nukkumassa enne yötöitä) ja toivoo että kaikilla on vielä neljä raajaa ku tuun takas. Viime syksynä mulla oli melkeen joka viikko lauantai iltapäivästä sunnuntai iltaan täysin vapaata, mutta nyt hm on alkanu tekee viikonloppuja duunissa ja oon viikonloput melkein poikkeuksetta töissä. Mälsää..


Tulin treeneistä ja lähettiin tyttöjen kanssa poimii mansikoita! En ois uskonu et jenkeissäki on näit itsepoimintamestoi, mutta yks löytyy ihan tosta 10 minuutin päästä! Ja täällä on tosiaan mansikkakausi nyt - maaliskuussa. Meillä on kotona koko ajan mansikoita, mut ne on sellasia ei niin hyviä, nyt ku sain eilen Katjalla ekaa kertaa tuoreen mansikan nii hallelujaaaa!!! Mä voisin oikeesti elää mansikoilla, olin yhen kesän vuosii sitte mansikkafarmilla myyjänä duunissa ja vannon et söin varmaan sata kiloo mansikkaa sinä kesänä. Ja nyt ku pääs mansikkafarmille ja niitä taas syömään, niin tuli kyllä niin suomiolo :D Mansikan maku on vaan niin Suomen kesä mulle.



Kerättiin vähän reilu puolet sellasesta 10 litran ämpäristä ja ne makso 13 dollarii eli 9,5€, ei siis mitään! Kauaa ei jaksettu olla koska tänäänkin vähän viileempänä päivänä aurinko oli niin paahtava.




Siellä mestassa hengattiin sit vielä leikkikentällä ja petting farmilla, tultiin kotiin syömään ja jälkkäriks sit strawberry shortcakes. Huomiseks lupasin vielä hostmomille että teen kunnon mansikkakakun! Illaks sit viel tyttöjen kaa puistoon. Niinkun varmaan tulee tästä blogistakin selville, niin täällä pitää kyllä tytöillä olla koko ajan ohjattua tekemistä. Muuten ei hyvä heilu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti