maanantai 31. maaliskuuta 2014

First days with my sis

Bäää kaks miljoonaa asiaa kerrottavana ja niin vähän energiaa just nyt.. :D Mutta niin siis, sen jälkeen kun Hanna tuli torstaina niin ollaan kyllä ehditty puuhata yhtä sun toista. Mä sain perjantain + puolikkaan lauantain vapaaks, joten jäätiin Fort Lauderdaleen ekaks yöks. Oli kyllä taas niin törkeen siistii mennä siskoo vastaan lentokentälle, se fiilis kun ootat toista sieltä ovista on kyllä niin jännä ja sit kun se sieltä tulee!! Ekana iltana haettiin vaan chipotlesta ruokaa ja mussutettiin niitä onnellisina hotellin sängyillä. Toki oli ihanaa saada sisko tänne, mutta kyllä nääkin toi aika suuren hymyn naamalle..

Hotelli oli kyllä tosi ihana, siinä veden äärellä tollaset hengailusohvat ja kaikkee luksusta.. Sain tietää mun lauantaivapaan vasta päivää ennen ja jouduttiin sit vaihtaa hotellia, kun noilla ei ollu enään tilaa.. Perjantai meni sitte Fort Lauderdalen rannassa ja Sawgrass Millsissä shoppailemassa. Tuli taas kyllä rahaa upotettua ihan hyvin.. Illalla sitten ajettiin toiselle hotellille, josta sitten cheesecake factoryyn syömään. Oli taas kerran taivaallisen hyvää tomaatti-mozzarella-basilika -pastaa ja sain myös uuden juustokakkulempparin - white chocolate rasperry <3 Hanna otti tommosen kevyen 7-kerroksisen suklaakakun. Oli pakko ottaa nää mukaan kun oltiin niin täynnä, mut vedettiin sit seuraavana päivänä aamupalaks.

Lauantaina lähettiin sit ajaa jo ylemmäs, käytiin Palm Beach Outleteilla ja Gardens Mallilla, jossa nähtiin julkkiksia!! Tultiin sisään mallille niin se oli ihan täys jengii, sit sielt puikkelehditaan läpi niin siellä Doctor Oz pitää jotain luentoa!! Siis se joka on lääkäreissä ja ainaki kymmenes muussa tv-ohjelmassa täällä. Hassuu oli..

Lauantai-illaks tulin sit töihin, kun hostvanhemmat lähti ulos. Pidettiin tyttöjen kanssa leffailta, koska Hanna ei ollu vielä nähny Frozenia! Nyt ollan katottu se joku kaheksan kertaa viikon sisään, joten mun päässä ei soi mitään muuta kun "she's a bit of a fixer upper..." ja kaikki muut kivat laulut. Tytöt oli kyllä taas niin innoissaan Hannan tulosta tänne, ja varsinki E roikkuu koko ajan siinä kiinni

Sunnuntai meni myös töissä. Mä pääsin kyllä käymään treeneissä ja käytiin Hannan kanssa Panera Breadissä. Ilta meni tyttöjen kanssa puistossa, minkä jälkeen ne simahtikin sänkyyn aika nopeesti. Tänään ei vieläkään ollut tytöillä koulua, kun oli joku opettajien suunnittelupäivä (BLAAH :D). Tehtiin tyttöjen Spring Break läksyt valmiiksi aamulla (Paitsi E:n, joka kiven kovaan väitti koko viikon mulle ja vanhemmilleen, ettei sille tullut läksyä lomaksi, ja tänään sitten tossa illalla muistikin että piti niiden yks kirja kirjottaa..) ja näitten jälkeen pakkasin meille eväät ja viltit ja tuolit mukaan ja lähettiin porukalla puistoon picnicille. Tytöt juoksi taas playgroundilla monta tuntia, joten saatiin Hannan kanssa nauttii auringosta.

Kun tultiin kotiin, niin hm kiltisti vapautti mut illaks, joten päästiin hannan kanssa Benihanaan!! Ruoka oli taivaallista niin kun aina, ihmiset ihania ja oih voisin vaan elää tolla ruualla. Ennen Benihanaa ajeltiin vähän ymäriinsä ja kateltiin kivoja maisemia. Pilvinen päivä oli, mutta huomenna meillä tiedossa rantapäivä, joten paras olis paistaa! Nyt tultiin just kotiin, masut täynnä ja väsyneinä. Tänään tuli himyminkin viimeset jaksot, täytyy huomenna järkkää aikaa niin et ehtii keskittyneesti kattoo! Voi kyynel kun sekin nyt loppuu.. :(