sunnuntai 16. maaliskuuta 2014

So it's legal to kill a man in your front yard but illegal to own a kinder egg. Right.

Jepjep isosiskolta tuli tänään viesti että nähään ens viikolla :D siis wtf Hanna osti tänään lennot ja tulee mun luo alle kahen viikon päästä?! Siis sama Hanna, joka oli täällä kaks kuukautta sitten. En tiiä mitä laitonta se on tehny et opiskelijan rahat riittää täällä ravaamiseen, mutta sopii mulle!!!! Ihanaa saada se taas tänne!! Vaikka mä joudunki olee töissä, mutta vapaaviikonlopuks sit Orlandoon tai Bahamalle tai Miamiin tai Key Westiin en tiiä vielä. HUIPPUUU!!!!! En voi nyt sanoin kuvata miten ilonen oon!

Tänään oli kans hyvä työpäivä, huomattavasti miellyttävämpi kun eilinen. Aamulla A:lla oli taas tutoring, leikittiin hetki pihalla, syötiin lounasta ja lähettiin St Patrick's Day karnevaaliin. Oli vähän niinku se fair, jossa oltiin toissaviikonloppuna, mut paljon pienempi. Tosi kivaa oli kyllä tuollakin, mutta koko paikka oli parissa tunnissa kierretty ja oli niin kuuma päivä, ettei jaksettu olla enään ulkona. 
kattokaa nyt niitä ku ne on niin söpöjä tuituitui



Sit kotiin, pieni nap-time ja dinnerille lähettiin ihoppiin! Herkkuruokaa taas oli ja nyt on aika poksahdusolo. Lasten kanssa ravintolassa oleminen on kyllä sellanen taitolaji, että.. :D Mut tosi kivaa oli taas mun pikkublondien kaa. K tuli tänään seacampiltä Key Westistä, ja koska olin tänäänki yksin lasten kaa kotona, niin mä lähin hakee sitä bussilta 11pm aikoihin, kun pienet oli jo höyhensaarilla. Tuntu jotenki iha hirveeltä jättää ne sinne taloon nukkumaan, koko ajan semmonen olo et mitä jos niille nyt käy jotain ku oon hetken poissa :D Olin hakupaikalla 15 min ajoissa, ja sit tulee viesti et ne on 30min myöhässä, joten siel seisoin sit melkein tunnin autossa. Pidin itelleni seuraa nauramalla jenkeille: parkkipaikalle ajo ton aikana 27 muuta autoa lapsia hakemaan, joista yks oli tavallinen henkilöauto, yks avoauto ja 25 muuta oli joko minivaneja, pick up truckeja tai suv:tä. Ihmiset miks kaikilla pitää olla jättimättimonsteriautot?!? Kaikissa seittemän penkkii tai jos ei nii sit sen kokonen takaboksi et siel vois kuljettaa norsuu. Miksi oi miksi?!?




Tuli kyllä taas niin äitiolo siellä keskellä yötä hakemassa väsyneitä lapsia bussilta. 26 vanhempaa ja meitsi! Opettaja kehu kuinka täydellisesti lapset käyttäyty koko viinkonlopun bussissa ja siellä (LMAO ku me oltiin kutosella leirikoulussa, mitä oli bussikäyttäytyminen?! entä iltahiljasuudet?! hihihhhh) ja niin ylpeenä siellä oltiin "meijän lapsista". Sain väsyneen mutta onnellisen K:n autoon ja tultiin puolen yön jälkeen kotiin. Nyt sit 5 tuntii unta ennen seuraavaa työpäivää!

Fun fact of the day, kindermunat on USAssa laittomia. Luin tänään Sallan blogista, josta varastin myös alla olevan kuvan. En meinannu uskoo, mut kaikkitietävä wikipedia tän varmistaa. 2500$ sakko luvassa ku tollanen hallussa. Ei hyvää päivää taas jenkit..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti