perjantai 14. maaliskuuta 2014

Isot on ongelmat!

En tiiä miks mutta nyt ärsyttää joku nelkyt asiaa samaan aikaaan.. Yks, tänne tuli takatalvi tai joku tyhmä. Eilen oli ihan kylmä ja tänään on myös.. katsokaa nyt tätä, ens yönä saattaa mennä taas 16:sta!! Möyyy tule kesä jo.

Nyt taas kantsii kaivaa kiinnostuskiikarit esille, mutta siis mua ärsyttää nyt tällänen asia, kun aupairjärjestöt postaa koko ajan facebookkiin noita tarinoita noista vuoden aupaireista ja kaikista. Ihan älytön respect kyllä noita tyttöjä kohtaan, ykskin tarina oli yhestä saksalaisesta aupparista jonka kaa oon sinne Kaliforniaanki lähössä ja sillä on hoidettavana viis alle 6-vuotiasta lasta?!? Mutta ärsytysosa on nyt tässä se, että noi supertyttöjen hostperheitten kirjottamat tekstit saa mut tuntee oloni maailman huonoimmaks aupairiks :D Tai ei muuten mutku noi on sellasii että "vapaa-ajankinsakin au pair käyttää lasten kanssa puuhaamiseen", helkutti mä yritän vapaapäivänä päästä mahollisimman kauas et jaksan taas olla hyvä auppari seuraavan viikon, ja tää on ihan inhimillistä eikös ookkin?! Siis mainostekstejähän noi on, eikä mun niit tarvis lukee mut ärsyttääpäs nyt kuitenkin.

Ja sit ärsyttää vielä suunnilleen 38 muuta yhtä jättimäistä ja tärkeetä asiaa, mutta en ala nyt jokaisesta tänne avautuu.

Mul on nyt siis kuitenki "viikonloppu" menossa! Sain eilisen ja tän päivän vapaaks. Eilen olin heti aamusta treeneissä, oli kyllä taas niin tosi hyvät treenit. Jos aupairin palkka ois vähän suurempi nii viettäisin 24/7 tuol treenaamassa!! Päivän puuhasin kaikkee kotona ja iltapäiväl sit Randyn kaa ulos. Käytiin syömäs golden corrallissa, oih miten ihana paikka!! :D Siis buffet, mistä löytyy kaikkea. Älytön salaattipöytä, perus jenkkisafkaa (erilaisii ranei, eritavoil tehtyy kanaa, wingsejä, kalaa, kalkkunaa, pihvii, mac&cheese yms.), italialaista (pitsaa, eri pastoja, lasagnee), kiinalaista, texmexii, keittoja, pataruokia siis ihan kaikkea, mitä ikinä tulis mieleen :D Ja jälkkäripöydästä puhumattakaan.. Montaa eri kakkua, muffineja, cinnamon rolls, mutakakkuu, suklaapiirakkaa, suklaa- ja kinuski putoukset, mihin voi dippaa vaahtokarkkeja, mansikoita, hedelmiä. Sit hattaraa, jäätelöö ja lista jatkuis loputtomiin. Koko huvi + juoma refilleineen (mun syömisen jälkeen oli kuus mukia siinä rivissä, ups) makso 14 dollaria eli joku reilu 10 euroa ja tarjoilija vielä lähtiessä kysy, että otetaanko vielä yhet annokset take away boksiin mukaan. No ei ehkä enään tehny mieli, mutta siis huhhuh! Ruoka on täällä halpaa.




Näitä tulee aina välillä vastaan..

Illal mentiin sit leffaan kattoo need for speed 3D:nä, joka oli oikeestaan paljon parempi ku odotin! Siis oon käyny viimesen puolen vuoden aikana varmaan 30 kertaa leffassa.. mut tääl ei tosiaan oo ihan hirveesti muuta tekemistä. Sen jälkeen sit vaan jäätiin juttelee muutamaks tunniks ja yhtäkkii tajusinki et oli jo tositosi myöhä ja tulin kotiin joskus iiiihan liian myöhään. Mul ei onneks oo mitään kotiintuloaikoja (suurella osalla auppareista on..), mut mua aina vähän hävettää hipsii tänne joskus pikkutunneilla, ku en oikeen tiiä mitä hostvanhemmat kuvittelee et mä oon ollu puuhailemassa :D Ikinä en oo mitään muuta ku leffas tai jossain vaa hengaa mut silti.. jos yrittäis tänään vähä aikasemmin kotiin. Ikävä.. omaa.. asuntoa.

1 kommentti:

  1. Voin kertoa, että mä teen kyllä ihan samalla lailla et heti 5pm tai milloin ikinä sit pääsekään töistä niin oon kyllä melkein joka päivä samantien ovesta ulkona:D onhan sitä pakko vähän saada omaa aikaa että sit jaksaa taas tehä duunia seuraavan viikon;)

    VastaaPoista